Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Επαναπροσδιορίζοντας την Πολυτέλεια στον τομέα της Φιλοξενίας

Επαναπροσδιορίζοντας την Πολυτέλεια στον τομέα της Φιλοξενίας

Παγκόσμια έρευνα των εταιρειών Horwath HTL και Soul Luxury

Το 2016, η αξία της παγκόσμιας αγοράς πολυτελείας άγγιξε το € 1 τρισ. με μέση ετήσια ανάπτυξη της τάξεως του +4%. Μόλις μέσα σε 6 χρόνια (2010-2016), ο αριθμός των ατόμων με καθαρή υψηλή αξία (HNWI) αυξήθηκε +52%, ταυτόχρονα με την συνολική αύξηση της αξίας αυτών των ατόμων κατά +49%.

Οι μεταβολές αυτές επηρέασαν και θα συνεχίσουν να επηρεάζουν τον τομέα της φιλοξενίας. Για παράδειγμα, η αγορά των πολυτελών ταξιδιών τα προηγούμενα χρόνια αυξανόταν με γρηγορότερο ρυθμό (+4,5%) από την συνολική αγορά (+4,25), ενώ οι μελλοντικές εκτιμήσεις κάνουν λόγο για ακόμα υψηλότερο ποσοστό (+6,2%) σε σχέση με τη συνολική αγορά (+4,8%).

Λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές που προκύπτουν παγκοσμίως στις ανάγκες των καταναλωτών, στην αγοραστική τους δύναμη και την ενίσχυση σε υποδομές πολυτελούς φιλοξενίας, γίνεται αντιληπτό πως το τοπίο μετατοπίζεται ραγδαία. Οι αλλαγές στις συνήθειες του τρόπου ζωής, καθώς και η τεχνολογική και ψηφιακή εξέλιξη είναι οι δύο βασικοί παράγοντες που τείνουν να αλλάξουν τον τρόπο σκέψης του συγκεκριμένου κοινού.

Με βάση τα αποτελέσματα της πρόσφατης μελέτης της Horwath HTL, την οποία παρουσιάζει στην Ελλάδα η Crowe SOL, στο πλαίσιο της δραστηριοποίησής της στον τομέα του HTL (Hotel, Tourism & Leisure), αυτό που έρχεται να προστεθεί ως βασικός παράγοντας επιλογής ενός ταξιδιού, για το κοινό πολυτελείας, είναι η έμπνευση και ο σκοπός. Δεν επιθυμούν απλώς να ζήσουν μια καλά οργανωμένη ταξιδιωτική εμπειρία, αλλά μια εμπειρία που θα τους μετασχηματίσει, που θα μπορέσουν να ανακαλύψουν τον εαυτό τους, να βρουν ένα βαθύτερο νόημα και ειλικρινείς ανθρώπινες σχέσεις.

Για να μπορέσουν να κερδίσουν μερίδια από το συγκεκριμένο κοινό, οι τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει να σχεδιάσουν την στρατηγική τους αναλύοντας πέντε βασικά σημεία:

  1. Σκοπός και βαθύτερο νόημα
  2. Προσωποποίηση υπηρεσιών
  3. Προσφορά βιωματικών εμπειριών
  4. Ισορροπημένη ψηφιακή αποτοξίνωση (συνδεδεμένη αποσύνδεση)
  5. Απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών.

Διαβάστε εδώ την μελέτη της Horwath HTL

Λίγα λόγια για την Crowe SOL

Η Crowe SOL, συμβουλευτικός βραχίονας της μεγαλύτερης ελεγκτικής εταιρείας της Ελλάδας ΣΟΛ Α.Ε. και μέλος τους διεθνούς δικτύου Crowe Horwath International, είναι μια από τις 10 μεγαλύτερες συμβουλευτικές εταιρείες της χώρας και η μοναδική που έχει δημιουργήσει εξειδικευμένη ομάδα προσφοράς συμβουλευτικών υπηρεσιών για ξενοδοχεία, τουρισμό και αναψυχή (HTL).

Οι υπηρεσίες καλύπτουν τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ξενοδοχείων, συμπεριλαμβανομένων των μελετών σκοπιμότητας, την συμβουλευτική για τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων, το due diligence, τις εξαγορές & συγχωνεύσεις, την εκπροσώπηση, τον οικονομικό έλεγχο, τον φορολογικό σχεδιασμό και τις αποτιμήσεις. Παράλληλα προσφέρει συμβουλευτική για την βελτίωση της λειτουργίας των μονάδων, τη δημιουργία νέων προϊόντων, τον σχεδιασμό marketing και πωλήσεων για νέες αγορές και στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης.

Στον τομέα του τουρισμού και της αναψυχής, προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις, σε οργανισμούς του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, όσον αφορά στον στρατηγικό σχεδιασμό, στην ανάπτυξη και διαχείριση προορισμών και προϊόντων, στην ανάπτυξη και διοίκηση έργων και στην επιχειρησιακή ετοιμότητα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.