Home Ειδήσεις στα Ελληνικά High Connect Travel: Θεαματική η Αριθμητική Αύξηση, Φέτος θα φέρει περισσότερους απο...

High Connect Travel: Θεαματική η Αριθμητική Αύξηση, Φέτος θα φέρει περισσότερους απο 25.000 τουρίστες

Το περίγραμμα των νέων δραστηριοτήτων της High Connect Travel, χάραξε ο Executive Director της εταιρείας κ. Δημήτριος Μεταξάς, κατά της διάρκεια μιάς πολλών αστέρων εκδήλωσης, στην κεντρική Αίθουσα Τελετών της Λέσχης Αξιωματικών, την Τετάρτη 28 Μαρτίου, παρουσία πλήθους προσκεκλημένων και συνεργατών.

Μετά από την εναρκτήρια ομιλία του, ο Πρόεδρος της High Connect, κ. Σταμάτης Γανωτάκης, έδωσε τον λόγο στον Executive Director της εταιρείας κ. Δημήτριο Μεταξά, ο οποίος ανέλυσε τους στόχους που έχει θέσει η High Connect Travel και το πρόγραμμα ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της.

Θεαματική η Αριθμητική Αύξηση κατά το 2018
Σύμφωνα με τον κ. Μεταξά η High Connect Travel αναπτύσσεται με ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς καθώς όπως ανέφερε

  • Το 2016 – Η High Connect είχε Σύνολο Αφίξεων : 3.240 Τουρίστες
    στον Τουριστικό Προορισμό Πελοποννήσου και
    Περιοχές Δραστηριοποίησης –  Μεσσηνία  και Αργολίδα
    Αερολιμένας Υποδοχής – Καλαμάτα.
  • Το 2017 – Η High Connect είχε Σύνολο Αφίξεων : 6.645 Τουρίστες
    στον Τουριστικό Προορισμό Πελοποννήσου και
    Περιοχές Δραστηριοποίησης –  Μεσσηνία, Αργολίδα και Κορινθία.
    Αερολιμένας Υποδοχής Καλαμάτα.
  • Στο 2018 –  Πρόβλεψη  Συνολικών Αφίξεων : 25.000 Τουρίστες
    σε δύο τουριστικούς προορισμούς
    α)Τουριστικός Προορισμός Πελοποννήσου και
    Περιοχές Δραστηριοποίησης – Μεσσηνία, Αργολίδα και Κορινθίας 
    β) Τουριστικός Προορισμός Αθήνας & Αττικής Ριβιέρας και
    Περιοχές Δραστηριοποίησης – Πόλη της Αθήνας & Γλυφάδα, Αττική Ριβιέρα – Μαραθώνας, Ν. Μάκρη, Μάτι και Βραυρώνα.

Αισιόδοξος είναι και για το 2019, όπου σύμφωνα με τις προβλέψεις τους, οι Αφίξεις θα αυξηθούν στις 50.000 (με την ένταξη και της Εύβοιας ως Νέο προορισμό).

Ενώ για το 2020 οι στόχοι τους είναι οι 100.000 αφίξεις, εντάσσοντας και Νέες Αγορές και ολοκληρώνοντας έτσι το Τριετές πρόγραμμα 2018 – 2020, της εταιρείας.

Στη συνέχεια ο κ. Μεταξάς παρουσίασε αναλυτικά την αναπτυξιακή πολιτική της High Connect Travel, όπου όπως είπε οι στόχοι τους είναι

α) Η περαιτέρω ανάπτυξη  του  Προορισμού Πελοποννήσου για 2018 και 2019.

Η  High Connect, όπως εξήγησε, αποφάσισε την ανάπτυξη του προορισμού της Μυθικής Πελοποννήσου. Για  το  2018 θα εντάξει την περιοχή της Κορινθίας και το 2019 προγραμματίζεται η ένταξη της περιοχής της Λακωνίας με αιχμές την περιοχή της Μάνης και του Δήμου Μονεμβασίας.

β) Η ανάπτυξη του δικτύου της High Connect στην Πελοπόννησο.

Μετά  την  δημιουργία Γραφείου στην  Πόλη της Καλαμάτας το 2017, η High Connect προχώρησε για το 2018 στην δημιουργία άλλων 2 Γραφείων, σε Τολό και Λουτράκι.

Ενώ για το 2019 η εταιρεία πρόκειται να δημιουργήσει Γραφείο στην Μονεμβασιά. Τα Γραφεία αυτά θα είναι πλήρως εξοπλισμένα και Στελεχωμένα από Έλληνες και Ξένους.

γ)  Η ανάπτυξη  Νέων  Προορισμών : City Break  των Αθηνών και Αττική Ριβιέρα.

Το έτος 2018 αποτελεί σταθμό για την High Connect. Έπειτα την απόφαση της Primera Travel Group να επιχειρεί η Primera Air και από το  Αεροδρόμιο (Α.Ι.Α) των Αθηνών, δημιουργήθηκε ο Νέος Προορισμός της Πόλεως των Αθηνών όπως και της Αττικής Ριβιέρας.

Αξιοσημείωτο είναι να αναφερθεί πώς η Primera Air προχώρησε σε παραγγελία 30 Νέων Αεροσκαφών και πώς το Αεροδρόμιο των Αθηνών θα αποτελέσει ένα από τα Ευρωπαϊκά κέντρα επιχειρήσεων της Αεροπορικής Εταιρείας.

δ) Νέες Αγορές και Νέες Εταιρικές Συνεργασίες.

Η  High Connect πέτυχε να εντάξει και άλλους Tour Operators στους Προορισμούς που επιχειρεί. Έτσι από το 2018 η Μυθική Πελοπόννησος θα φιγουράρει στα προγράμματα των Solresor από την Σουηδία, Solia από την Νορβηγία, Matkavekka & Lomamatkat από την Φιλανδία και Heimsferdir από την Ισλανδία.

Για την τριετία 2018 – 2020, σημείωσε ο κ. Μεταξάς, η Εταιρεία έχει προγραμματίσει την είσοδο της σε Νέες Αγορές όπως την Πολωνία, Τσεχία, Σλοβακία, Ρουμανία, Σλοβενία και Ρωσία. 

Τελειώνοντας  ο κ. Μεταξάς, τόνισε πως, για την  High Connect άμεσοι στόχοι αποτελούν ο Εμπλουτισμός του Τουριστικού Προϊόντος δίνοντας έμφαση σε θεματικές προτάσεις όπως ο Οινοτουρισμός, η Γαστρονομία, ο Αγροτουρισμός, ο Αρχαιολογικός και Πολιτιστικός Τουρισμός και φυσικά πάνω απ’ όλα η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Χώρα μας.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here