Home Ειδήσεις στα Ελληνικά Στη στρατηγική του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων αναφέρθηκε ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ,...

Στη στρατηγική του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων αναφέρθηκε ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος στο 16ο Συνέδριο του Συνδέσμου

Στη στρατηγική του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, η οποία έχει ως στόχο την ολιστική, μακροχρόνια και σταθερή ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, αναφέρθηκε ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος μιλώντας στο 16ο Συνέδριο του Συνδέσμου με θέμα «Ελληνικός Τουρισμός: Aνάπτυξη και Βιωσιμότητα. Για την οικονομία, την κοινωνία, το περιβάλλον», το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής αυτής, ο ΣΕΤΕ συνεχίζει να ενισχύει το Ινστιτούτο του (ΙΝΣΕΤΕ), τόσο προς την κατεύθυνση της συγκέντρωσης και ανάλυσης στοιχείων, όσο και προς την κατεύθυνση της εκπαίδευσης και της κατάρτισης, ενώ προχωρά τον πλήρη ανασχεδιασμό των λειτουργιών της Marketing Greece, ώστε αυτή να παραμείνει στην πρώτη γραμμή της μάχης για την προώθηση της χώρας μας και του τουριστικού της προϊόντος. Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται ένας κύκλος συναντήσεων εργασίας σε έντεκα τουριστικούς προορισμούς της χώρας, με τη συμμετοχή επιχειρηματιών-μελών του Συνδέσμου, τοπικών φορέων του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, αλλά και επαγγελματιών από τον χώρο του πρωτογενούς τομέα και ειδικότερα της αγροδιατροφής. Ήδη, έχουν πραγματοποιηθεί συναντήσεις στην Αλεξανδρούπολη, στη Θεσσαλονίκη, στον Βόλο, στην Πάτρα, στη Σαντορίνη, στην Κέρκυρα και στην Κρήτη. Οι επόμενες έχουν προγραμματιστεί στη Ρόδο, στην Τρίπολη, στη Λαμία και στα Ιωάννινα, ενώ συναντήσεις θα ακολουθήσουν και σε άλλες περιοχές. Στο πλαίσιο των συναντήσεων καταγράφονται ζητήματα που πρέπει να λυθούν άμεσα με τη συμβολή του Συνδέσμου. Αυτή η δράση εντάσσεται στη στρατηγική του ΣΕΤΕ για μία ολιστική βιώσιμη ανάπτυξη και για μία ουσιαστική διασύνδεση τομέων, όπως για παράδειγμα της αγροδιατροφής και του πολιτισμού, που μπορούν άμεσα να ενισχύσουν ποιοτικά την εμπειρία που προσφέρει η χώρα μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών του τουρισμού.

Σε σχέση με το επιχειρηματικό κλίμα στη χώρα, ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ διαπίστωσε ότι: «ακόμα δεν έχει δημιουργηθεί ένα φιλικό και σταθερό επενδυτικό περιβάλλον, με ρεαλιστικό και όχι εξοντωτικό φορολογικό πλαίσιο, ευέλικτο χρηματοπιστωτικό σύστημα με υγιή ανταγωνισμό και ξεκάθαρους κανόνες». Επιπλέον, σημείωσε ότι: «μόνο μέσω της βιώσιμης ανάπτυξης και της συνεχούς ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας του προϊόντος θα υλοποιηθούν, επιτέλους, περισσότερες επενδύσεις, θα αυξηθούν τα έσοδα της ελληνικής οικονομίας και των κρατικών ταμείων και θα δημιουργηθούν περισσότερες θέσεις εργασίας».  

Κατά τη διάρκεια των διήμερων εργασιών του Συνεδρίου, ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΤΕ, κ. Γιώργος Αμβράζης, ο Γενικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, κ. Ηλίας Κικίλιας και η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Μarketing Greece, κα. Ιωάννα Δρέττα, αναφέρθηκαν, ειδικότερα, στις νέες δράσεις που δρομολογούνται και εντάσσονται στη στρατηγική του Συνδέσμου. Επιπλέον, η κα. Δρέττα παρουσίασε τη δράση Blogtrotters, η οποία αφορά στην πρόσκληση στην Ελλάδα και με διαδραστική συμμετοχή,  διακεκριμένων ξένων bloggers και vloggers σε προορισμούς της χώρας. Το 2017, το Blogtrotters εστίασε στη βιώσιμη ανάπτυξη, στις φυσικές ομορφιές των εν λόγω προορισμών και στην ανάδειξη των πολιτιστικών και πολιτισμικών χαρακτηριστικών τους, με έμφαση στη γαστρονομία, τις τοπικές παραγωγές και στον παραδοσιακό τρόπο ζωής. Μέρος του υλικού από τις περιηγήσεις και την εμπειρία των bloggers ανά την Ελλάδα, ήταν η βάση για τη σύνθεση video, το οποίο, ήδη, έχει προσελκύσει σημαντικό όγκο αναφορών και αναπαραγωγών στα social media. Η δράση πραγματοποιείται σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean Airlines.

Εξάλλου, για το κυβερνητικό έργο επί τουριστικών θεμάτων τοποθετήθηκαν στο Συνέδριο ο Υπουργός Επικρατείας, κ. Αλέκος Φλαμπουράρης και η Υπουργός Τουρισμού, κα. Έλενα Κουντουρά.  

Στο Συνέδριο συμμετείχαν διακεκριμένοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές, οι οποίοι μίλησαν για καίρια ζητήματα που αφορούν στον τουριστικό τομέα, όπως για πρακτικές που επιτυγχάνουν τη βέλτιστη σχέση βιώσιμης ανάπτυξης και τουρισμού, για τη χωροταξία και την ενίσχυση του κοινωνικού αποτυπώματος του τουρισμού, για τη διασύνδεση του τουρισμού με τον αγροδιατροφικό τομέα και τον πολιτισμό, για τις τελευταίες εξελίξεις στις τραπεζικές χρηματοδοτήσεις και για τεχνολογικές λύσεις που στηρίζουν τη λειτουργία των επιχειρήσεων.

Για να δείτε το video της Μarketing Greece πατήστε εδώ

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here