Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Προβολή της Ελλάδας και του ελληνικού τουρισμού στο διεθνές συνέδριο τουριστικού μάρκετινγκ...

Προβολή της Ελλάδας και του ελληνικού τουρισμού στο διεθνές συνέδριο τουριστικού μάρκετινγκ Conventa Crossover

O Γ.Γ. Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης κ. Γ. Τζιάλλας με τη Γενική Γραμματέα Οικονομίας Ανάπτυξης και Τεχνολογίας της Σλοβενίας, κα Eva Podlogar

Ο Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης κ. Γιώργος Τζιάλλας συμμετείχε στην ετήσια διεθνή συνάντηση Conventa Crossover για τις καινοτόμες μεθόδους στην προώθηση τουριστικών προορισμών, που πραγματοποιήθηκε 28 και 29 Αυγούστου στη Λιουμπλιάνα της Σλοβενίας.

Ο κ. Τζιάλλας ανέπτυξε την εθνική τουριστική πολιτική με στόχο 365 ημέρες το χρόνο τουρισμό στην Ελλάδα και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας μας που την καθιστούν έναν από τους πιο δημοφιλείς παγκόσμιους προορισμούς.

Παρουσίασε ειδικότερα τον υλοποιούμενο σχεδιασμό για την ανάδειξη νέων ελληνικών προορισμών και των αυθεντικών θεματικών εμπειριών που η χώρα μας προσφέρει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό.

Τις εργασίες του συνεδρίου παρακολούθησαν 200 και πλέον ειδικοί στο μάρκετινγκ, εκπρόσωποι τουριστικών ομίλων, επαγγελματίες και δημοσιογράφοι ευρωπαϊκών και διεθνών ΜΜΕ, ενώ τοποθετήθηκαν περισσότεροι από 30 ομιλητές για τις τελευταίες εξελίξεις και τάσεις στο τουριστικό μάρκετινγκ.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου ο κ. Τζιάλλας συναντήθηκε με την Γενική Γραμματέα Οικονομίας Ανάπτυξης και Τεχνολογίας της Σλοβενίας, κα Eva Podlogar, αρμόδια για τον τουρισμό.

Συζήτησαν τις δυνατότητες ανάπτυξης συνεργασιών και δράσεων μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων για την προώθηση του τουρισμού στην Μεσόγειο και την Ευρώπη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.