Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Θετικά τα μηνύματα για τον τουρισμό της Αττικής

Θετικά τα μηνύματα για τον τουρισμό της Αττικής

Με απόλυτα θετικά μηνύματα ολοκληρώθηκε η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Αττικής στη διεθνή τουριστική έκθεση του Βερολίνου ITB 2017 (8 – 12 Μαρτίου). Η συμμετοχή αυτή εγγράφεται στο πλαίσιο του Στρατηγικού Σχεδιασμού Τουριστικής Προβολής για την τετραετία 2016 – 2020, με στόχο την παρουσίαση στο ευρύ και εξειδικευμένο κοινό της έκθεσης, των πολλαπλών δυνατοτήτων που προσφέρει η Αττική για ολιγοήμερες αλλά και πολυήμερες διακοπές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτει το γραφείο του ΕΟΤ στη Γερμανία, παρατηρείται αύξηση των τουριστικών ροών από τη γερμανική αγορά προς την Ελλάδα, ενώ έντονο ενδιαφέρον διαπιστώθηκε φέτος και κατά τη διάρκεια της έκθεσης, για τον τουρισμό της Αττικής.

Πυρήνας του Στρατηγικού Σχεδιασμού Τουριστικής Προβολής 2016 – 2020 της Περιφέρειας Αττικής είναι η παρουσίαση της Αττικής ως αυτοτελούς προορισμού, ικανού να κρατήσει το τουριστικό ενδιαφέρον όλες τις εποχές του έτους. Στο πλαίσιο αυτό, μέσω προγραμματισμένων συναντήσεων με τουριστικούς φορείς, εκπροσώπους των ΜΜΕ και επαγγελματίες του τουρισμού, τόσο από την αγορά της Γερμανίας όσο και τη διεθνή αγορά, πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες παρουσιάσεις των προορισμών και των δυνατοτήτων της Αττικής, που περιλάμβαναν ειδικές παρουσιάσεις του πολιτιστικού και θαλάσσιου τουρισμού της Αττικής, της ιδιαίτερης γαστρονομίας της και των θεματικών μορφών τουρισμού που προσφέρει, ενώ παράλληλα δίνονταν πληροφορίες και πλούσιο έντυπο και ψηφιακό υλικό στους επισκέπτες.

Η εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος σε Θέματα Τουριστικής Προβολής κα Ελένη Δημοπούλου δήλωσε σχετικά: «Μεγάλη ικανοποίηση και αισιοδοξία αποκομίζουμε για την τουριστική σεζόν που ξεκινά με βάση τα στοιχεία και τον παλμό που εισπράξαμε από την έκθεση ITB 2017. Συνεχίζουμε σταθερά να προβάλλουμε την πλούσια γκάμα τουριστικών προϊόντων της Αττικής και τα γνωστά brand names που ήδη διαθέτει, προωθώντας επιπλέον τουριστικούς προορισμούς με μεγάλη δυναμική για το γερμανικό κοινό, όπως τα νησιά του Αργοσαρωνικού, την Ελευσίνα, τον Μαραθώνα, την Αθηναϊκή Ριβιέρα κ.ά.».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.