Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Προώθηση του Σχολικού Τουρισμού από την Ινδία

Προώθηση του Σχολικού Τουρισμού από την Ινδία

Την έναρξη του μαθητικού τουρισμού από την Ινδία προς την Ελλάδα εγκαινιάζει από την επόμενη τουριστική χρονιά 2017 το ταξιδιωτικό γραφείο  Signature Travel έπειτα από στοχευμένες δράσεις που υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με την εταιρία Συμβούλων MTC GROUP. 

screen-shot-2016-10-27-at-7-40-28-pm   Πρόκειται για το πρώτο ουσιαστικό άνοιγμα της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας προς την τεράστια τουριστική αγορά του εκπαιδευτικού τουρισμού από την Ασία, η οποία μέχρι σήμερα παρέμενε ανεκμετάλλευτη.

Την εβδομάδα αυτή ολοκληρώθηκε με επιτυχία η επίσκεψη των διευθυντών λυκείων από διάφορες πόλεις της Ινδίας στην Ελλάδα.

screen-shot-2016-10-27-at-7-40-34-pmΣυνοδευόμενοι από τους υπευθύνους του SignatureTravel,  οι διευθυντές των λυκείων επισκέφθηκαν την Αρχαία Ολυμπία και ολοκλήρωσαν την περιήγησή τους στην Ελλάδα με επισκέψεις αρχαιολογικών τόπων, μουσείων αλλά και  signature-travel-indoi-pierceτου Pierce college στην Αγία Παρασκευή προκειμένου να ενημερωθούν για το εκπαιδευτικό σύστημα ενός πρότυπου ιδιωτικού σχολείου στην Ελλάδα.

«Ο ελληνικός πολιτισμός και ιδιαίτερα ο αρχαιολογικός τόπος της Αρχαίας Ολυμπίας είναι οι κύριοι λόγοι που επιλέξαμε την Ελλάδα ως προορισμό σχολικού τουρισμού. Οι Ινδοί μαθητές ενθουσιάζονται από την ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων. Για τους ίδιους είναι εξαιρετικά σημαντικό να βρεθούν στον αρχαίο τόπο όπου ξεκίνησαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες, να νιώσουν την ατμόσφαιρα του αρχαίου Σταδίου, ακόμη και να προβληματιστούν για το μέλλον των Ολυμπιακών Αγώνων. Μέσα από τα ίδια τα μνημεία και τα εκθέματα στα μουσεία της Ελλάδας οι Ινδοί μαθητές θα κατανοήσουν καλύτερα τους αρχαίους ελληνικούς χρόνους τους οποίους μελετούν στα βιβλία» δήλωσε ο δόκτωρ Ram Singh, διευθυντής του δημόσιου σχολείου Ranchi στο Δελχί, μετά την συνάντηση των Ινδών διευθυντών με τον δήμαρχο της Αρχαίας Ολυμπίας.

«Στην Ινδία οι μαθητές μαθαίνουν αποσπάσματα του Σωκράτη, διδάσκονται Πλάτωνα και Αριστοτέλη. Πέραν, όμως, τού να μελετούν ελληνική φιλοσοφία και ιστορία στα βιβλία, οι μαθητές πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν αυτές τις γνώσεις επισκεπτόμενοι τον ίδιο τόπο όπου αναπτύχθηκε η φιλοσοφία και διαδραματίστηκε η ιστορία. Ερχόμενοι στην Ελλάδα, οι Ινδοί μαθητές θα νιώσουν την μοναδικότητα που έχει η χώρα σας. Γιατί αυτό που είναι υπέροχο στην Ελλάδα είναι ότι κάθε μνημείο έχει την δική του μοναδικότητα» σημείωσε η κα Mindo Aggarwal, διευθύντρια δημόσιου σχολείου στην πόλη Τσενάι της Ινδίας.

«Εξαιτίας της παγκοσμιοποίησης τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Τώρα πια η εκπαίδευση είναι ποικιλόμορφη. Παρουσιάζουμε πλέον στα παιδιά διαφορετικές κουλτούρες, ώστε να έχουν ανοικτούς ορίζοντες και αυτό συνεπάγεται ταξίδια. Για αυτό μετά την Αίγυπτο και το διαστημικό κέντρο της NASA στις ΗΠΑ συμπεριλαμβάνουμε από το επόμενο έτος και την Ελλάδα στα εκπαιδευτικά σχολικά ταξίδια» διευκρίνισε ο δόκτωρ Bhagubhai Prajapati, διευθυντής σχολείου στην πόλη Gujarat της Ινδίας.
Μέσα στον επόμενο χρόνο το Signature Travel προετοιμάζεται να υποδεχθεί στην Ελλάδα μαθητές των τριών τελευταίων τάξεων λυκείων από διάφορες περιοχές της Ινδίας. Τα εκπαιδευτικά αυτά ταξίδια, επταήμερης διάρκειας το καθένα, θα έχουν ως αποκλειστικό προορισμό την Ελλάδα,

«Όσο περισσότερο γνωστή γίνεται η Ελλάδα στην Ινδία, τόσο περισσότεροι Ινδοί τουρίστες θα μας επισκέπτονται. Η Ελλάδα είναι φθηνότερη αλλά και πιο κοντά στην Ινδία σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Η κουλτούρα και η εγκαρδιότητα μας έχουν πολύ μεγαλύτερη ανταπόκριση στους Ινδούς σε σχέση με κουλτούρες άλλων ευρωπαϊκών χωρών» παρατηρεί η Μαρία Αλιφραγκή, διευθύντρια του Signature Travel. «Οι Ινδοί μαθητές, επιστρέφοντας ενθουσιασμένοι από την Ελλάδα στις οικογένειές τους, αποτελούν τον καλύτερο πρεσβευτή του Ελληνικού τουρισμού στην αναδυόμενη τουριστική αγορά της Ινδίας».

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.