Home Ειδήσεις στα Ελληνικά Η Golden Chemicals Χορηγός Έρευνας για την ικανοποίηση πελατών και την...

Η Golden Chemicals Χορηγός Έρευνας για την ικανοποίηση πελατών και την απόδοση των ξενοδοχείων στη Θεσσαλονίκη

Παρουσίαση έρευνας ικανοποίησης πελατών Ιούνιος 2016 (2) Η Golden Chemicals ΑΒΕΕ στήριξε ως χορηγός έρευνα με θέμα την ικανοποίηση πελατών και την απόδοση των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης, την οποία διενήργησε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τη GBR Consulting.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΞΘΓια την πραγματοποίηση της έρευνας συγκεντρώθηκαν στοιχεία κατά την περίοδο Οκτωβρίου 2015 – Ιανουαρίου 2016, σε δείγμα περίπου 1.100 ερωτηματολογίων και με τη συμμετοχή 38 ξενοδοχείων 1*-5*.

Τα αποτελέσματα της ενδιαφέρουσας έρευνας παρουσιάστηκαν αναλυτικά από τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κ. Αριστοτέλη Θωμόπουλο και τον Managing Consultant της GBR κ. Stefan Merkenhof, κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιουνίου, στο ξενοδοχείο «The Met» της Θεσσαλονίκης, παρουσία δημοσιογράφων, καθώς και εκπροσώπων της Πολιτείας, της Αυτοδιοίκησης, τουριστικών και άλλων φορέων της πόλης.

Ο κ. Κώστας Τσιγαρίδας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Golden Chemicals, έδωσε επίσης το παρών και δήλωσε σχετικά: «Στην Golden Chemicals αντιμετωπίζουμε με ευαισθησία τα θέματα που αφορούν τον κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας. Αυτό αποδεικνύεται από το πλούσιο ιστορικό χορηγιών μας, οι οποίες στηρίζουν και προάγουν τον κλάδο. Αυτό κάνουμε από το 1981 μέχρι σήμερα, γιατί εμπνεόμαστε από τη δράση και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε, καθώς ήδη συμφωνήσαμε με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ότι η Golden Chemicals θα είναι ο Μέγας Χορηγός της ίδιας προσπάθειας την επόμενη χρονιά. Στηρίζουμε με χαρά αυτή τη δράση της Ένωσης, γιατί η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί προτεραιότητα και για την εταιρεία μας. Για να πετύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα, κυρίως εν μέσω κρίσης, πρέπει όλοι να συνασπιστούμε και να συνεργαστούμε. Προσπάθειες, όπως η συγκεκριμένη έρευνα, είναι ικανές να ενισχύσουν την ανταγωνιστική διαφοροποίηση των επαγγελματιών του κλάδου, να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές και να δημιουργήσουν προϋποθέσεις για είσοδο σε νέες αγορές».

Αξίζει να αναφερθεί ότι βάσει της έρευνας, η Θεσσαλονίκη αναδείχτηκε σε ελκυστικό προορισμό, καθώς οι επισκέπτες της σε ποσοστό περίπου 43% δήλωσαν ότι είχαν επισκεφτεί ξανά την πόλη και αποφάσισαν να επαναλάβουν το ταξίδι τους, «επιβραβεύοντάς» την για ακόμα μια φορά με ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία, κυρίως για τη διασκέδαση, τη συμπεριφορά των κατοίκων και τον πολιτισμό της. Μάλιστα η συντριπτική πλειοψηφία (ποσοστό 95%) θα πρότεινε ανεπιφύλακτα τον προορισμό σε φίλους και συγγενείς.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here