Αρχική Αεροπορικά Νέα ACI: Η διεθνής αεροπορική επιβατική κίνηση συνεχίζει να αναπτύσεται

ACI: Η διεθνής αεροπορική επιβατική κίνηση συνεχίζει να αναπτύσεται

Η συνολική επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 6,2% για τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2016 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

ACI_logo1Το Airports Council International (ACI) ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία τον Απρίλιο του 2016, η παγκόσμια επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια αυξήθηκε κατά 3,4% τον Απρίλιο του 2016.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία η διεθνής επιβατική κίνηση αυξήθηκε ταχύτερα από ότι η κίνση του εσωτερικού (3,8% έναντι 3,3% αντίστοιχα).


Μειώθηκε η επιβατική κίνηση στην Αφρική και τη Λατινική Αμερική-Καραϊβική (-6,8% και -3% αντίστοιχα) ενώ, συγκρατημένη αύξηση 2,4% παρουσιάζεται στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Η αγορές της Ασίας-Ειρηνικού και της Μέσης Ανατολής παραμένουν οι δύο κύριες κινητήριες δυνάμεις της ανάπτυξης της επιβατικής κίνησης, με ισχυρή αύξηση 7,3% και 9,7%, αντίστοιχα.

Οι απώλειες της επιβατικής κίνησης στην Αφρική εξακολουθούν να υφίστανται. Η Αίγυπτος και η Τυνησία γνώρισε πτώση στη συνολική επιβατική κίνηση της τάξης του 31,2% και 13,7% αντίστοιχα τον Απρίλιο του 2016, αποτέλεσμα των ανησυχιών για την ασφάλεια των αερομεταφορών στις μεγάλες τουριστικές αγορές της περιοχής. Τα δύο αεροδρόμια με τις πιο σημαντικές απώλειες στην επιβατική κίνηση ήταν Sharm el Sheikh (SSH, -78%, που αντιστοιχεί σε χρόνο-πάνω έτους πτώση των 480.000 επιβάτες) και Χουργκάντα (HRG, -66% ή – 463.000 επιβάτες). Δυστυχώς, τα κέρδη της επιβατικής κίνησης στη Νότια Αφρική (+ 3,8%) και η Νιγηρία (+ 5,1%) δεν μπορούν να αντισταθμίσουν τις απώλειες στα βόρεια.

Στην Ασία-Ειρηνικό, όλες οι μεγάλες αγορές απέδειξαν ισχυρή αύξηση της επιβατικής κίνησης. Η Κίνα, η Ιαπωνία και η Ινδία, οι τρεις μεγαλύτερες αγορές-παρουσίασαν αύξηση κατά 6,4%, 4,9% και 17,5% αντίστοιχα. Οι άλλοι σημαντικοί παράγοντες της περιοχής, η Αυστραλία, η Ταϊλάνδη και η Κορέα είχαν επίσης ισχυρή ανάπτυξη 4,3%, 10,9% και 7,4% αντίστοιχα. Η Ινδονησία παρέμεινε στάσιμη με αύξηση μόνο 1,5%. 

Ανάμεσα στα αεροδρόμια, η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε στο Νέο Δελχί (DEL, + 20,8% ή 764.000 επιβάτες), στο Tokyo-Χανέντα (HND, + 9,7% ή 534.000 επιβάτες) και στη Nanjing (NKG, + 28,5% ή + 492.000 επιβάτες ). Σημαντική αύξηση παρατηρήθηκε επίσης στη Μπανγκόκ Ντον Μουεάνγκ (DMK, + 17,9% ή 450.000 επιβάτες), τη Σαγκάη-Pudong (PVG, + 8,2% ή 411.000 επιβάτες) και τη Σιγκαπούρη (SIN, + 9,2% ή 402.000 επιβάτες).

Η Ισπανία, με αύξηση 7% στην επιβατική κίνηση, πλησιάζει στην Ευρώπη, τα επίπεδα του Ηνωμένου Βασιλειου και της Γερμανίας, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 1,1% και 3% αντίστοιχα κατά την ίδια περίοδο. Στα μεγάλα αεροδρόμια στη Γαλλία η κίνηση αυξήθηκε κατά 5,4%, ενώ στην Ιταλία παρέμεινε σταθερή (0,1%), η Τουρκία και η Ρωσική Ομοσπονδία έχασαν 3% και 4,4% της κυκλοφορίας τους, αντίστοιχα.

Σε επίπεδο αεροδρομίων, σημαντική αύξηση παρατηρήθηκε στο Άμστερνταμ (AMS, + 10,1% ή 480.000 επιβάτες), εν μέρει λόγω της μεταφοράς της κυκλοφορίας από τις Βρυξέλλες, τη Βαρκελώνη (BCN, + 8,7% ή 291.000 επιβάτες) και του Βερολίνου-Schönefeld (SXF, + 34,2% ή 229.000 επιβάτες). Οι Βρυξέλλες (BRU), όπου η κίνηση επηρεάστηκε από την τρομοκρατική επίθεση στις 22 του Μάρ 2016 έχασαν σχεδόν το ήμισυ της επιβατικής τους κίνησης τον Απρίλιο (-46,6% ή -935 000 επιβάτες).

Η Βραζιλία, η μεγαλύτερη αγορά αερομεταφορών στη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική, έχασε το 13% της κίνησής τουςλόγω της απότομης συρρίκνωσης της εθνικής οικονομίας. Το Μεξικό παραμένει η μόνη ισχυρή και σταθερή πηγή ανάπτυξης της επιβατικής κίνησης (+ 5,8%) στην περιοχή, ενώ στη Κολομβία επιβραδύνεται στην ανάπτυξη 2,1%, συγκρίσιμη με εκείνη που παρατηρήθηκε στην Αργεντινή (+ 1,7%). Στη Χιλή, όπου η οικονομία έχει αυξηθεί γρηγορότερα από ό, τι προβλεπόταν, η επιβατική κίνηση αυξήθηκε έντονα κατά 7,3%. Σε επίπεδο αεροδρομίων η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε στο Σαντιάγο (SCL, + 8,7% ή 111.000 επιβάτες), στην Πόλη του Μεξικό (MEX, + 3,5% ή 108.000 επιβάτες) και στη Λίμα (LIM, + 7,1% ή + 92.000 επιβάτες) .

Στη Μέση Ανατολή, όλες οι μεγάλες αεροπορικές αγορές απέδειξαν ισχυρή ανάπτυξη. Η επιβατική κίνηση στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το Κατάρ αυξήθηκαν κατά 7,5% και 20,2% αντίστοιχα. Το αεροδρόμιο της Ντόχα (DOH) συνέχισε να είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο αεροδρόμιο της περιοχής (+ 20,2% ή 507.000 επιβάτες), ακολουθούμενο από Ντουμπάι (DXB, + 7,2% ή + 468.000 επιβάτες).

Οι αεροπορικές αγορές της Βόρειας Αμερικής, στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά, αυξήθηκαν κατά 2,5% και 0,7% αντίστοιχα σε όρους συνολικής κίνησης επιβατών. Αξιοσημείωτη αύξηση παρατηρήθηκε στο Λος Άντζελες (LAX, + 6,2% ή 367.000 επιβάτες), το Σιάτλ (SEA, + 11,2% ή 361.000 επιβάτες) και την Ατλάντα (ATL, + 3,5% ή + 295.000 επιβάτες), ενώ το αεροδρόμιο Λα Guardia (LGA) της Νέας Υόρκης έχασε το 10% της κίνησής του (-241.000 επιβάτες).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.