Αρχική Γαστρονομία Ένα γαστρονομικό παράδεισο ανακάλυψε στην Κρήτη το Essen & Trinken

Ένα γαστρονομικό παράδεισο ανακάλυψε στην Κρήτη το Essen & Trinken

Πολυσέλιδο αφιέρωμα του σημαντικότερου γερμανικού περιοδικού γαστρονομίας για την αυθεντική Κρητική κουζίνα

KretaΣε ένα μοναδικό δεκασέλιδο αφιέρωμα το κορυφαίο γερμανικό περιοδικό γαστρονομίας «Essen & Trinken» ανακαλύπτει τον πλούτο της Κρητικής κουζίνας, ο οποίος, όπως σημειώνει ο δημοσιογράφος, «δεν μπορεί να αγοραστεί ούτε με χρυσό».
 
Λάδι από τις καλύτερες κορώνοέϊκες ελιές, περήφανα κρασιά που προέρχονται από ηλιόλουστα αμπέλια, μυρωδάτα μπαχαρικά, βότανα και άγρια λαχανικά, σαν να τα έχει φυτέψει ο ίδιος ο Θεός, είναι μερικές από τις εικόνες που μεταφέρει ο δημοσιογράφος μέσα από το εκτενές άρθρο του, σε συνέχεια της πρόσφατης επίσκεψής του στην Κρήτη.
 
Κατά τη διάρκεια της δημοσιογραφικής αποστολής, ο απεσταλμένος δημοσιογράφος Kay-Henner Menge συμμετείχε στη συγκομιδή της ελιάς σε έναν από τους αρχαιότερους ελαιώνες της Κρήτης, στο χωριό Κριτσά. Έζησε το αυθεντικό κρητικό καζάνεμα, τη μοναδική διαδικασία παραγωγής της περίφημης κρητικής ρακής, στο χωριό Σφάκα ανατολικά της Κρήτης, δοκίμασε κρασιά από τοπικές ποικιλίες του κρητικού αμπελώνα, του πλέον ιστορικού και διαχρονικού σε ολόκληρη την  Ευρώπη, και πέρασε μία μέρα σε ένα αγρόκτημα βιολογικής γεωργίας στο Ρέθυμνο, όπου αναβιώνουν όλες οι παραδοσιακές αγροτικές εργασίες της Κρήτης.
 
Το αφιέρωμα του Essen & Trinken, υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Marketing Greece και αποτελεί μέρος μιας σειράς στοχευμένων ενεργειών προώθησης των ελληνικών προορισμών και της αυθεντικής ελληνικής γαστρονομίας στη γερμανική αγορά.
 

Η MARKETING GREECE, Ανώνυμη Εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, ιδρύθηκε το 2013 με πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Κύριος μέτοχος της MARKETING GREECE είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), με συμμέτοχους το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ). Μέσα από ένα πλάνο πολυδιάστατης επικοινωνιακής στρατηγικής, στοχεύει να αναδείξει τη χώρα μας σε έναν από τους σημαντικότερους και πιο ελκυστικούς  τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.