Αρχική General Botlr, το ρομπότ γκρουμ που χρησιμοποιεί το Aloft Hotel, (video)

Botlr, το ρομπότ γκρουμ που χρησιμοποιεί το Aloft Hotel, (video)

HOTELROBOT1-superJumbo-v3Στις 20 Αυγούστου, το ξενοδοχείο Aloft το οποίο βρίσκεται απέναντι από τα κεντρικά γραφεία της Apple θα αρχίσει τις δοκιμές ενός γκρουμ ρομπότ, σχεδιασμένου για τη μεταφορά αντικείμενων από το λόμπι του ξενοδοχείου στα δωμάτια.

Είτε είναι τέχνασμα ή σημάδι όσων πρόκειται να έρθουν, το Botlr ανήκει στη τελευταία γενιά ρομπότ – όπως η αυτο-οδήγηση αυτοκινήτου της Google, το νοσοκομειακό ρομπότ Aetheon’s Tug και το Caddytrek’s για το γκολφ.

Πάντως το Ξενοδοχείο Aloft και η εταιρεία Savioke στο Silicon Valley που κατασκεύασε το Botlr, επιμένουν ότι η αυτοματοποίηση των υπηρεσιών τους με ρομπότ, δεν γίνεται με στόχο τη μείωση των θέσεων εργασίας. Λένε ότι είναι μια ενέργεια που ελπίζουν να αποδώσει μεγαλύτερη αναγνώριση στη μικρή αλυσίδα ξενοδοχείων.

“Βλέπω αυτή την ενέργεια ως ενίσχυση για την εξυπηρέτηση των πελατών μας,” δήλωσε ο Brian McGuinness, αντιπρόεδρος για τα Specialty Select brands των Starwood Hotels, κάτω από την ομπρέλα των οποίων βρίσκονται και τα 100 Aloft hotels τα οποία πρόκειται να ανοίξουν σε 14 χώρες από το επόμενο έτος. “Δεν πρόκειται να αντικατατασταθεί ο ανθρώπινος παράγων.”

Η Starwood χρησιμοποιεί το ξενοδοχείο Aloft το οποίο βρίσκεται απέναντι από τα κεντρικά γραφεία της Apple ως ένα πεδίο δοκιμής για τις νεότερες συσκευές και υπηρεσίες της τεχνολογίας γύρω από το ξενοδοχειακό κλάδο. Πειραματίζονται, ώστε να βρεθούν ευκολότεροι τρόποι να βλέπει κανείς το ψηφιακό περιεχόμενο του smartphone και tablet στην οθόνη της τηλεόρασης του δωματίου του ξενοδοχείου. Και, φυσικά, να ξεκλειδώνεται η πόρτα του δωματίου με μια εφαρμογή για το smartphone.

Έτσι, ήταν φυσικό τα στελέχη του ξενοδοχείου να είναι δεκτικά όταν η εταιρεία Savioke, μια ρομποτική start-up στη Σάντα Κλάρα της Καλιφόρνιας, πρότεινε να προσθέσουν ένα ρομπότ στις υπηρεσίες που προσφέρει το  ξενοδοχείο Aloft.

Το Botlr μπορεί μέσα σε δύο έως τρία λεπτά να μεταφέρει ότι ζητήσει ο πελάτης που βρίσκεται σε κάποιο από 150 δωμάτια του ξενοδοχείου.

Όταν το ρομπότ φτάσει την πόρτα του επισκέπτη, το σύστημα καλεί το δωμάτιο, ενημερώνοντας τον επισκέπτη για την παράδοση.

Το ρομπότ, που έχει μια κάμερα και αισθητήρες, μπορεί να αναγνωρίσει ότι η πόρτα του δωματίου έχει ανοίξει και στη συνέχεια ανασηκώνει το καπάκι του δοχείου αποθήκευσης για να παραδώσει. Μια επίπεδη οθόνη στο πάνω μέρος του ρομπότ χρησιμοποιείται για τον επισκέπτη για να εισάγει μια “κριτική”. Σε αντάλλαγμα, το ρομπότ κάνει ένα μικρό χορό πριν από την αναχώρηση.

Όταν επιστρέφει στο λόμπι, Botlr μπορεί το ίδιο να συνδεθεί σε ένα σταθμό επαναφόρτισης, ενώ αναμένει το επόμενο θέλημα του.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.