Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Για city break στη Θεσσαλονίκη, προσκαλούν οι ξενοδόχοι, Γερμανούς και όλους τους...

Για city break στη Θεσσαλονίκη, προσκαλούν οι ξενοδόχοι, Γερμανούς και όλους τους Ευρωπαίους

ΕΞΘ - ΙΤΒ 2014
Από αριστερά προς τα δεξιά η υπεύθυνη Μάρκετινγκ της ΕΞΘ κα Ευδοκία Τσατσούρη, το Μέλος του ΔΣ κα Έβελυν Χριστοπούλου, ο Πρόεδρος κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, ο Αντιπρόεδρος κ. Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος και η Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ξεναγών Θεσσαλονίκης κα Μαρία Κεσόγλου.

Τις προοπτικές ανόδου του τουριστικού ρεύματος για το 2014 διερεύνησε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης στις επαφές που είχε στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ITB του Βερολίνου, από τις 5 ως τις 9 Μαρτίου. Κύριος στόχος παραμένει η προβολή της Θεσσαλονίκης ως city break προορισμού για Γερμανούς επισκέπτες, 12 μήνες το χρόνο, μαζί με όλες τις θεματικές ενότητες π.χ. γαστρονομία, μνημεία, μουσεία, φυσιολατρία, κοντινές αποδράσεις κλπ.

Η Θεσσαλονίκη επιθυμεί να καθιερωθεί στα τουριστικά πακέτα της Γερμανίας ως ένας δημοφιλής προορισμός που συνδυάζει καλύτερα την ποιότητα με την τιμή, έχει εύκολη αεροπορική πρόσβαση με απευθείας συνδέσεις που περιλαμβάνουν αρκετές γερμανικές πόλεις, διαθέτει εξαιρετικές κλιματολογικές συνθήκες και απευθύνεται με αξιώσεις σε όλες τις ηλικίες και όλα τα ενδιαφέροντα. Ακόμη, η Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να προτιμηθεί από ανθρώπους τρίτης ηλικίας που έχουν τη δυνατότητα να ταξιδεύουν όλο το χρόνο, γιατί είναι εκείνος ο προορισμός που ικανοποιεί τις προτιμήσεις τους και παράλληλα μπορεί να αποτελέσει σημαντικό σταθμό για όσους κάνουν το γύρο της Ελλάδας (round trip τουρισμός). 
 
Οι εκτιμήσεις του ΣΕΤΕ δείχνουν άνοδο των αφίξεων από Γερμανία για φέτος μεταξύ 2,5 και 2,7 εκατομμυρίων, από 2,3 εκατομμύρια το 2013 και έτσι η Θεσσαλονίκη συντονίζει τις προσπάθειές της για να αυξήσει τον αριθμό των Γερμανών που την επισκέπτονται, ώστε να «εκμεταλλευτεί» το θετικό κλίμα που διαμορφώνεται υπέρ της χώρας μας. Για το σκοπό αυτό, η Διοίκηση της ΕΞΘ είχε στο Βερολίνο συζητήσεις με εκπροσώπους τουριστικών οργανισμών και τουριστικών γραφείων, αλλά και με wholesalers, καθώς και με εκπροσώπους εταιρείας δημοσίων σχέσεων που δραστηριοποιείται στην προώθηση ταξιδιωτικών προορισμών στη γερμανική αγορά.
 
Την ΕΞΘ εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, ο Αντιπρόεδρος κ. Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος, το μέλος του ΔΣ κυρία Έβελυν Χριστοπούλου και η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κυρία Ευδοκία Τσατσούρη, ενώ στην έκθεση πήραν μέρος και στελέχη ξενοδοχειακών μονάδων της Θεσσαλονίκης. 
Στόχος της ΕΞΘ οι Σέρβοι επισκέπτες με «υψηλό βαλάντιο» –
Προτεραιότητα ο citybreak τουρισμός
 
Η ΕΞΘ ΣΤΗ ΣΕΡΒΊΑΈντονη ήταν η παρουσία της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση ITF του Βελιγραδίου, που πραγματοποιήθηκε από τις 27 Φεβρουαρίου ως τις 2 Μαρτίου 2014 στη Σερβική πρωτεύουσα.
 
Το σταντ της ΕΞΘ, η οποία συμμετείχε ως συνεκθέτης στο περίπτερο του ΕΟΤ, αποτέλεσε μια από τις «στάσεις» για εμπορικούς επισκέπτες και κοινό σε όλη τη διάρκεια της έκθεσης. Αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι η Ελλάδα είναι η πρώτη τουριστική αγορά – στόχος για τους Σέρβους, όμως η Θεσσαλονίκη κατέχει ένα μικρό μερίδιο αυτής της αγοράς, κυρίως γιατί είναι γνωστή ως shoppingcenter και λειτουργεί συχνά ως stopover, δηλαδή ενδιάμεσος σταθμός προκειμένου να καταλήξουν οι τουρίστες σε κοντινούς ή μακρινούς παραθαλάσσιους προορισμούς κατά τους καλοκαιρινούς μήνες (Χαλκιδική, Θάσος, Κέρκυρα κλπ).
 
Οι εκπρόσωποι της ΕΞΘ συζήτησαν με τον Πρόεδρο του SerbiaNationalAssociationofTravelAgencies (YUTA) κ. Αλεξάνταρ Σένισιτς, τις προωθητικές ενέργειες που θα μπορούσαν να καταστήσουν τη Θεσσαλονίκη δημοφιλή citybreak προορισμό για Σέρβους πολίτες με «υψηλότερο» βαλάντιο, δώδεκα μήνες το χρόνο. Η ελίτ των Σέρβων κατέχει ένα μικρό ποσοστό του συνολικού πληθυσμού της χώρας που δεν ξεπερνά το 10%, παρ΄ όλα αυτά υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για εναλλακτικές μορφές τουρισμού, οι οποίες θα μπορούσαν να λειτουργήσουν συνδυαστικά (οινοτουρισμός, γαστρονομία, ιαματικός τουρισμός κλπ).
Προκειμένου να ενισχυθεί το τουριστικό ρεύμα των Σέρβων προς τη «νύμφη του Θερμαϊκού», ξεκίνησε μια προσπάθεια συντονισμένης προβολής της Θεσσαλονίκης που θα βασίζεται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ως citybreak προορισμός. Οι εκπρόσωποι της ΕΞΘ είχαν εποικοδομητικές επαφές με σπουδαία τουριστικά γραφεία της γειτονικής χώρας και με εκδότες και δημοσιογράφους από τα μεγαλύτερα σερβικά περιοδικά ποικίλης ύλης που δίνουν έμφαση στα ταξίδια, όπως και με εκπροσώπους τουριστικών ιστοσελίδων που προβάλλουν προορισμούς.  

Την ΕΞΘ εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος και η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κυρία Ευδοκία Τσατσούρη. Επιπλέον, η ΕΞΘ φιλοξένησε στο δικό της σταντ τον εκπρόσωπο του τμήματος Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης κ. Γιώργο Μπασμαδέλη και τον εκπρόσωπο του Συνδέσμου Ξεναγών Θεσσαλονίκης κ. Ιωάννη Κιουρτσόγλου.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.