Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Δήμος Αθηναίων: “Αισιοδοξία και θετικά μηνύματα για την Αθήνα στην EIBTM 2013”

Δήμος Αθηναίων: “Αισιοδοξία και θετικά μηνύματα για την Αθήνα στην EIBTM 2013”

ACVB_EIBTM copyΜε μεγαλύτερη αισιοδοξία για το 2014 και ιδιαίτερα θετικά μηνύματα ειδικά για την Αθήνα, ολοκληρώθηκε με επιτυχία για 5η συνεχόμενη χρονιά η συμμετοχή του Athens Convention & Visitors Bureau στη Διεθνή Έκθεση Συνεδριακού Τουρισμού EIBTM 2013 στη Βαρκελώνη της Ισπανίας.

Η παρουσία του ACVB στην EIBTM και στις άλλες στρατηγικής σημασίας επαγγελματικές εκθέσεις συνεδριακού τουρισμού αποτελεί βασικό άξονα της Στρατηγικής του Δήμου Αθηναίων για την αποτελεσματική προβολή και προώθηση του συνεδριακού προϊόντος των Αθηνών στη διεθνή συνεδριακή αγορά και για την στοχευμένη προσέγγιση παραγόντων και επαγγελματιών της αγοράς συνεδρίων, εταιρικών συναντήσεων και ταξιδιών κινήτρων.

Το κλίμα για την πορεία της διεθνούς αγοράς συνεδρίων και εταιρικών συναντήσεων, ήταν εμφανώς καλύτερο στη φετινή διοργάνωση της Έκθεσης και όπως αναδείχθηκε από τις δύο μεγάλες έρευνες που παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο της EIBTM – IBTM Global Research και Trends Watch Report – το β’ εξάμηνο του τρέχοντος έτους μπορεί να χαρακτηριστεί ως η περίοδος κατά την οποία επέστρεψαν η αισιοδοξία και οι θετικές προβλέψεις για το μέλλον της αγοράς.

Σε αυτό το περιβάλλον, η Αθήνα καταγράφει σοβαρές ενδείξεις αύξησης του ενδιαφέροντος για τον προορισμό, τόσο στον τομέα των επιστημονικών συνεδρίων όσο και στην αγορά των εταιρικών συναντήσεων και ταξιδιών κινήτρων.

Βασικό συμπέρασμα από τις συναντήσεις και τις επαφές που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια και στο πλαίσιο της EIBTM είναι ότι η Αθήνα, σταδιακά ανακτά την εμπιστοσύνη  των οργανωτών συνεδρίων και συναντήσεων και επιστρέφει στους σχεδιασμούς τους, ως δυνητικός προορισμός και μάλιστα και σε βραχυπρόθεσμο και σε μακροπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα.

Ενδιαφέρον για την Αθήνα υπήρξε στη φετινή EIBTM και από νέες αγορές, όπως οι χώρες της Σκανδιναβίας, η Λατινική Αμερική και αγορές της Ασίας.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, τα στελέχη του ACVB πραγματοποίησαν περισσότερες από 60 κατ’ ιδίαν συναντήσεις με hosted buyers, οι οποίοι ενημερώθηκαν εκτενώς, για το συνεδριακό προϊόν της πόλης, για τις μεγάλες δυνατότητες και για το ευρύ φάσμα επιλογών που προσφέρει για κάθε είδους διοργάνωση, καθώς και το πλέγμα υπηρεσιών που προσφέρει το ACVB.

Ο Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων και Πρόεδρος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων κ. Γιώργος Μπρούλιας, δήλωσε σχετικά: “Με σχέδιο, με συνεργασίες, με κοινές δράσεις και με εντατική προσπάθεια, ο Δήμος Αθηναίων μέσω του ACVB και των Μελών του, ξανακτίζει την εικόνα της Αθήνας στη διεθνή αγορά συνεδρίων και εταιρικών συναντήσεων. Η Αθήνα, με αποφασιστικά και σταθερά βήματα, αντιστρέφει σταδιακά το αρνητικό κλίμα των τελευταίων ετών και μπορεί να επιστρέψει δυναμικά και με αξιώσεις στο διεθνές περιβάλλον επαγγελματικού τουρισμού και να διεκδικήσει το μερίδιο που της αξίζει”.  

Σε διεθνές επίπεδο, σύμφωνα με την έρευνα Trends Watch Report του Rob Davidson, τα δεδομένα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή για την αγορά είναι τα πιο ενθαρρυντικά των τελευταίων ετών. Ωστόσο, όπως επισημαίνεται, θα χρειαστεί χρόνος μέχρις ότου καταγραφεί άμεσος θετικός αντίκτυπος στην αγορά και ακόμα περισσότερος προκειμένου να επιστρέψουμε στα προ της κρίσης επίπεδα.

Σύμφωνα με την έρευνα, παρά την υγιή ζήτηση που προβλέπεται για το 2014, ο προϋπολογισμός των συνεδρίων και των εταιρικών συναντήσεων, θα εξακολουθήσει να τελεί υπό περιορισμούς και αυστηρές προϋποθέσεις, με βασικά κριτήρια την αποτελεσματικότητα και επιτυχία των συναντήσεων, την καλή σχέση τιμής προς αξία και γενικά τον έλεγχο του κόστους (προσβασιμότητα/ εγγύτητα προορισμού, τιμές, αριθμός συμμετοχών κοκ).

Σύμφωνα με την έρευνα «IBTM Global Research», το 54% των buyers προβλέπει άνοδο της αγοράς συνεδρίων και συναντήσεων τους επόμενους 12 μήνες, ενώ σε ανοδική τροχιά κινούνται και οι προβλέψεις των προμηθευτών, με το 93% εξ αυτών να αναμένει αύξηση του αριθμού εκδηλώσεων ή τα ίδια επίπεδα με το τρέχον έτος, κατά το 2014.
Επιπρόσθετα, το 57% των προμηθευτών πιστεύει ότι οι buyers αναζητούν νέους προορισμούς για τα συνέδρια που προγραμματίζουν το επόμενο 12μηνο, ενώ καταγράφονται τάσεις για αναζήτηση μη “συμβατικών” συνεδριακών χώρων και ολοένα και εντεινόμενη χρήση νέων τεχνολογιών και εφαρμογών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.