Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Πως ένας ξενοδόχος πενταπλασίασε τα κέρδη του αλλάζοντας την πελατειακή του βάση!

Πως ένας ξενοδόχος πενταπλασίασε τα κέρδη του αλλάζοντας την πελατειακή του βάση!

growing the capitalΜία προσωπική του επιχειρηματική ιστορία που διηγήθηκε ο κ. Φ.Σαχένκ, επικεφαλής του τουριστικού ομίλου Dogus, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου για τον τουρισμό που διοργάνωσαν η International Herald Tribune και η «Καθημερινή», για να τεκμηριώσει πώς μπορεί να αναπτυχθεί ο πολυτελής τουρισμός σε Ελλάδα και Τουρκία, παρουσιάζει σε άρθρο του ο Γιάννης Ιωαννίδης στο Βήμα της Κω.

Ο συγκεκριμένος όμιλος έχει επενδύσει τα τελευταία χρόνια σε ελληνικές μαρίνες, αναφέρθηκε, λοιπόν,  στην αγορά ενός ξενοδοχείου που έκανε ο όμιλός του στην Τουρκία και κατάφερε, αλλάζοντας την πελατειακή του βάση, να πενταπλασιάσει τα έσοδα σε 3 χρόνια. Ο κ. Σαχένκ υπεραμύνθηκε της συνεργασίας μεταξύ των 2 χωρών για την προσέλκυση τουριστών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, προτείνοντας τη διοργάνωση ιστιοπλοϊκού αγώνα με αφετηρία τον Πειραιά και κατάληξη την Κωνσταντινούπολη.

Το παράδειγμα του ξενοδοχείου Aman Zoe στο Πόρτο Χέλι για την προσέλκυση επισκεπτών με υψηλά βαλάντια ανέλυσε από την Dolphin Capital Partners η κ. Κ. Κατώπη. Όπως ανέφερε, το 30%-40% των πελατών του ξενοδοχείου, στον ένα χρόνο λειτουργίας του, μετέβη με ιδιωτικά αεροσκάφη και ελικόπτερα.

Με τιμές που φθάνουν έως 1.300 ευρώ ανά διανυκτέρευση, προσέλκυσε ξένους τουρίστες που έμειναν κατά μέσο όρο 6 βραδιές, ενώ ορισμένοι έως και 2 μήνες.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.