Αρχική Αεροπορικά Νέα Βράβευση Lufthansa στην κατηγορία «Τεχνολογία» των Airline Business Awards

Βράβευση Lufthansa στην κατηγορία «Τεχνολογία» των Airline Business Awards

στιγμιότυπο της παραλαβής του βραβείου από τον Sadiq Gillani, Ανώτερο Αντιπρόεδρο Εταιρικής Στρατηγικής της Lufthansa. Παρακαλώ όπως αναφέρετε το όνομα του φωτογράφου Ian Billinghurst
Ο Sadiq Gillani, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Εταιρικής Στρατηγικής της Lufthansa, παραλαμβάνει το βραβείο

Ο Όμιλος Lufthansa διακρίνεται για την εφαρμογή καινοτόμων λύσεων και τις κοινές πρακτικές από το σύνολο των εταιριών του Ομίλου

Υποδειγματική συνεργασία μεταξύ της Lufthansa Technik και των αεροπορικών εταιριών του Ομίλου

Ο Όμιλος Lufthansa κέρδισε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Τεχνολογία» στα πλαίσια των «The Airline Strategy Awards» που διοργανώνονται από το διακεκριμένο περιοδικό Airline Business, υπογραμμίζοντας την τεχνική ικανότητα και την καινοτόμο δυναμική της Lufthansa Technik, θυγατρικής του Ομίλου και παγκόσμιου ηγέτη στον τομέα MRO (συντήρησης, επισκευών και αναμόρφωσης). Το βραβείο απονεμήθηκε στο Όμιλο κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που διοργάνωσε το περιοδικό στο Honourable Society Lincoln’s Inn στο Λονδίνο, στις 14 Ιουλίου 2013.

Παραλαμβάνοντας το βραβείο εκ μέρους του Ομίλου, ο κύριος Sadiq Gillani, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Εταιρικής Στρατηγικής της Lufthansa, δήλωσε τα εξής: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για το βραβείο αυτό που αποτελεί αναγνώριση της δέσμευσης του Ομίλου στην ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών στον τομέα της αεροπορικής βιομηχανίας, που συμβάλλουν παράλληλα στην οικονομική και περιβαλλοντική αειφορία. Στόχος μας είναι η διαμόρφωση νέων καινοτόμων μεθόδων για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων μέσω συντονισμένων συνεργιών της Lufthansa Technik με τις αεροπορικές εταιρίες του Ομίλου Lufthansa. Ως ηγέτες της παγκόσμιας αεροπορικής βιομηχανίας, θα συνεχίσουμε την πορεία μας αυτή με σκοπό την διαμόρφωση της βιομηχανίας και την καθιέρωση ακόμη πιο φιλικών προς το περιβάλλον πτήσεων».

Το σώμα των ανεξάρτητων κριτών, που αποτελούνταν από έγκριτους ειδικούς της αεροπορικής βιομηχανίας, δήλωσε ότι το βραβείο απονεμήθηκε στη Lufthansa για τις επενδύσεις της εταιρίας σε τεχνολογίες εξοικονόμησης καυσίμων, που έχουν στόχο όχι μόνο τη μείωση των δαπανών για καύσιμα αλλά και την ευνοϊκή ανάδειξη του Ομίλου σε μελλοντικές επιχειρηματικές ευκαιρίες υποστήριξης αεροσκαφών. Σημαντικό κριτήριο είναι ο τρόπος με τον οποίο η τεχνολογία έχει ενσωματωθεί στη συνολική εταιρική στρατηγική και στο πώς αυτή αξιοποιείται για την υποστήριξη του συνόλου των στόχων της επιχείρησης.

“Καθώς οι εταιρίες ανταγωνίζονται η μία την άλλη εν μέσω δύσκολων οικονομικά συγκυριών και υψηλών τιμών καυσίμων, το να είναι κανείς ένας ισχυρός ηγέτης αποτελεί σημαντικό χαρακτηριστικό για όσους ευημερούν. Στη διάρκεια των τελευταίων 12 ετών, τα βραβεία Airline Strategy Awards έχουν αναγνωρίσει τους κορυφαίους ηγέτες της αεροπορικής βιομηχανίας και οι φετινοί νικητές υπερέχουν σε αυτό τον τομέα” δήλωσε ο κύριος Max Kingsley-Jones, εκδότης του περιοδικού Airline Business. ”Η Lufthansa είναι πάντα παρούσα σε ό,τι αφορά την καινοτομία”.

Ανάμεσα στα παραδείγματα που τόνισαν οι κριτές είναι οι πρωτοποριακές δοκιμές ελεγχόμενης ρυμούλκησης τρακτέρ μέσω πιλότου –το “Taxibot” – στις επιχειρήσεις των αεροσκαφών, που πραγματοποιήθηκαν φέτος, στη Φρανκφούρτη. Το ημι-υβριδικό ρυμουλκό θα χρησιμοποιηθεί σε σειρά δοκιμών. Μακροπρόσθεσμα, ο στόχος είναι η μεταφορά των προς απογείωση αεροσκαφών από το χώρο στάθμευσης στον αεροδιάδρομο, χωρίς τη χρήση των κινητήρων, όπως είναι η ισχύουσα παραδοσιακή διαδικασία.

Επιπλέον, για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων κατά την πτήση, η Lufthansa δοκιμάζει σε δύο αεροσκάφη Airbus A340-300 μια νέα βαφή ατράκτου, η δομή της οποίας είναι εμπνευσμένη από το δέρμα του καρχαρία. Στην άτρακτο και τα πτερύγια κάθε αεροσκάφους, έχουν τοποθετηθεί οκτώ δοκιμαστικά κομμάτια διαστάσεων 10 x 10 εκ. προκειμένου να αξιολογηθεί η ανθεκτικότητα της βαφής στις τακτικές πτήσεις. Κατά τη βαφή, στην επιφάνεια του αεροσκάφους έχει τοποθετηθεί υλικό απώθησης ρύπων.  

Εκτός των επενδύσεων που αφορούν στο τεχνολογικό κομμάτι, ο Όμιλος Lufthansa αποδεικνύει την εταιρική υπευθυνότητα όσον αφορά το κλίμα και το περιβάλλον συμμετέχοντας σε πολλές διαφορετικές δράσεις. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται οι προσπάθειες βελτίωσης της αποδοτικότητας των καυσίμων μέσω του εκσυγχρονισμού του στόλου και του αποτελεσματικότερου σχεδιασμού των πτήσεων, καθώς και με την υποστήριξη διάφορων προγραμμάτων προστασίας του κλίματος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.