Αρχική General Οι Τουριστικοί επαγγελματίες ρωτούν: Ο ΗΑΤΤΑ είχε ενημερωθεί για το ταξίδι της...

Οι Τουριστικοί επαγγελματίες ρωτούν: Ο ΗΑΤΤΑ είχε ενημερωθεί για το ταξίδι της Υπουργού στην Ιαπωνία??

ΟΛΓΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ - ΥΦ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ MINORU KIUCHI
ΟΛΓΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ – ΥΦ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ MINORU KIUCHI

Οι Τουριστικοί επαγγελματίες ρωτούν: Ο ΗΑΤΤΑ είχε ενημερωθεί για το ταξίδι της Υπουργού στην Ιαπωνία??

Υπήρξε διάβημα εκ μέρους του προς το Υπουργείο σχετικά με τις συνεχείς αρνητικές ενημερωτικές επιστολές του Υπουργείου Εξωτερικών της Ιαπωνίας καθώς επίσης και της Ιαπωνικής Πρεσβείας στην Αθήνα, οι οποίες λειτουργούν αποτρεπτικά και δίνουν μια άκρως αρνητική εικόνα για τη χώρα μας??

Συνεχίζονται από χθες, κατόπιν της επιστολής του κ. Γ.Καραγιάννη, Γεν. Δντη του JTB GREECE, οι αντιδράσεις και άλλων τουριστικών επιχειρήσεων, που ασχολούνται με την Τουριστική αγορά σχετικά με το ταξίδι της Υπουργού Τουρισμού στην Ιαπωνία.

Συγκεκριμένα σας επισυνάπτουμε τις επιστολές των κ. Τσιώρη, από Travelwise Ltd, καθώς και Γεωργίου και Δούνια, από Marisol, στις οποίες ελέγχουν οι συγκεκριμένοι επιχειρηματίες τον ΗΑΤΤΑ για το ποιeς είναι οι ενέργειες που έκανε, ως εκπρόσωπός τους, ώστε να ενημερωθεί το Υπουργείο Τουρισμού, για την κατάσταση που αφορά την Ιαπωνική τουριστική αγορά.

Σας παραθέτουμε τις συγκεκριμένες επιστολές

Κα Ανυφαντή,
 
Είμαστε ένα από τα γραφεία που ασχολούμαστε και είμαστε ειδικευμένοι στην Ιαπωνική αγορά,
η οποία τα τελευταία χρόνια έχει δραματική πτώση, όσον αφορά τις αφίξεις από την Ιαπωνία
από 200.000 άτομα πριν από κάποια χρόνια σε μόλις περίπου 10.000 άτομα το 2012
 
Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε, ότι η υπουργός Τουρισμού Κα Κεφαλογιάννη πραγματοποιεί
αυτή την εβδομάδα ταξίδι στην Ιαπωνία, χωρίς καμία ενημέρωσή μας από τον Σύνδεσμο
 
Παρακαλώ πληροφορήστε μας, εάν ενημερώθηκε ο Σύνδεσμος για το παραπάνω ταξίδι
για να συμμετάσχουμε ή να ενημερώσουμε την Κα υπουργό για θέματα ή προβλήματα
τα οποία αντιμετωπίζουμε με την Ιαπωνική αγορά
 
Όπως γράφει και ο Κος Καραγιάννης Διευθυντής του JTB Greece
σε επιστολή του, στο Travelling News,  οι εποχές που η

προσέλκυση τουριστών με δημόσιες σχέσεις, έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί και τα μέσα
που χρησιμοποιούν οι ανταγωνίστριες χώρες σήμερα είναι τελείως διαφορετικά.
 
Σας ευχαριστώ πολύ
Άγγελος Τσιώρης
=======================================
We moved. Please update our address.
Travelwise Ltd
5, Pendelis St. Syntagma
105 57 Athens Greece
Tel. +30 210 32 35 138 Fax. +30 210 32 43 463 e-mail. travelwise@otenet.gr
==============================

 

και οι κυρίες Γεωργίου και Δούνια, από το  Marisol, προσθέτουν

Προς το ΗΑΤΤΑ
Re: Επίσκεψη της υπουργού Κας Κεφαλογιάννη στην Ιαπωνία

Σε συνέχεια της επιστολής του συναδέλφου κυρίου Τσιώρη, θα θέλαμε και εμείς να σας ενημερώσουμε ότι
με μεγάλη έκπληξη πληροφορηθήκαμε από τα Μέσα μαζικής επικοινωνίας για το

ταξίδι της κυρίας Υπουργού στην Ιαπωνία.

Όπως θυμάστε, κατά καιρούς, σας έχουμε ενημερώσει αρκετές φορές σχετικά με ζητήματα που αφορούν
την Ιαπωνική τουριστική αγορά και έχουμε ζητήσει την έντονη παρέμβαση και διαμαρτυρία σας για την επίλυση
κάποιων σχετικών προβλημάτων.

Θα θέλαμε να μάθουμε αν το αρμόδιο Υπουργείο έχει γίνει αποδέκτης αυτών των επιστολών διαμαρτυρίας.

Για παράδειγμα σας αναφέρουμε το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε με τις συνεχείς αρνητικές ενημερωτικές
επιστολές του Υπουργείου Εξωτερικών της Ιαπωνίας καθώς επίσης και της Ιαπωνικής Πρεσβείας στην Αθήνα,
οι οποίες λειτουργούν αποτρεπτικά και δίνουν μια άκρως αρνητική εικόνα για τη χώρα μας.

Αναρωτιόμαστε αν η κυρία Υπουργός έχει ενημερωθεί για τέτοιου είδους σοβαρά ζητήματα, πριν προγραμματίσει
αυτό το ταξίδι στην Ιαπωνία.

Λόγω ελλειπούς ενημέρωσης χάθηκε ήδη μια ευκαιρία να γίνει μια συνάντηση με την Υπουργό πριν από αυτό το
καθοριστικό για την πορεία του τουρισμού ταξίδι.

Ευχόμαστε και ελπίζουμε αυτή η επίσκεψη να φέρει τα ποθητά αποτελέσματα, αν και είναι και δική μας η
πεποίθηση ότι η προσέλκυση τουριστών δεν γίνεται πλέον μόνο με δημόσιες σχέσεις.

Ευχαριστούμε
Στέλλα Γεωργίου & Κρίστη Δούνια
MARISOL TOURS S.A
39, VOULIS STREET
ATHENS 105 57
Phone : 210-3245540, 210-3231878
e-mail: marisol@travelling.gr

Άραγε τι έχει να πει για όλα αυτά το ΔΣ του ΗΑΤΤΑ και η Γενική του Δ/ντρια Κα Ανυφαντή??

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Αποδεικνύεται πως για άλλη μία φορά το πολύπαθο Υπουργείο Τουρισμού είναι στα χέρια ενός ακόμα μονολιθικού ανθρώπου, της κυρίας Κεφαλογιάννη στην προκειμένη περίπτωση. Στην Ιαπωνία συνέστησε ως κατάλληλο προορισμό την Κρήτη (σύμφωνα με τα γραφόμενα). Λειτούργησε, βέβαια, τοπικιστικά ευλογώντας τα γένια της. Με ταγιεράκια και χαμόγελα δεν λύνονται τα προβλήματα στον τομέα του τουρισμού. Οφείλουν οι αρμόδιοι φορείς να λύσουν πρώτα τα βασικά ζητήματα της τουριστικής βιομηχανίας πριν στραφούν στις αγορές προς άγρα πελατών. Επιτρέψτε μου να επισημάνω κάποια από τα πιο σημαντικά προβλήματα (κατά την άποψή μου), που αντιμετωπίζει ο τουρίστας κατά την επίσκεψή του στην χώρα μας:
    1. Σκουπίδια παντού, σε τουριστικές διαδρομές, αλλά και γύρω από αρχαιολογικούς χώρους δίνουν τριτοκοσμική εικόνα στην χώρα μας. Κάδοι που ξεχειλίζουν από σκουπίδια, παράγκες σπασμένες, αφίσες σκισμένες που διαφημίζουν αοιδούς και θεατρικές παραστάσεις (σχήμα οξύμωρο – υποτίθεται πως οι καλλιτέχνες αποτελούν ζωτικό κομάτι του πολιτισμού), δημιουργούν μια κάκιστη εικόνα και πληγώνουν το περιβάλλον. Επιπλέον, παντού υπάρχει γκράφιτι. Πινακίδες δρόμων, μνημεία, επιφάνειες κτιρίων είναι κατάγραφες. Αν αυτή η χώρα κατάφερε να επιβάλει χαράτσια, πρόστιμα, αυξήσεις ΔΕΚΟ, ΔΝΤ, μειώσεις μισθών και συντάξεων πόσο δύσκολο είναι να επιβάλει την καθαριότητα??
    2. Βρώμικες τουαλέττες στους περισότερους αρχαιολογικούς χώρους. Συχνά είναι γεμάτοι με απόνερα, έχουν σπασμένες πόρτες και μυρίζουν.
    3. Μουσεία και αρχαιολογικοί χώροι κλείνουν στις 15:00. Ανήκουστο!! Αντιλαμβάνομαι την οικονομική δυσπραγία. Γιατί δεν γίνεται το ωράριο τουλάχιστον 09:00 με 17:00 ??
    4. Το επαρχιακό οδικό δίκτυο της χώρας παραμένει σε εικτρή κατάσταση. Σε πολλά σημεία απουσιάζουν ακόμα και οι διαγραμμίσεις, και από τις πολλές λακκούβες είναι σαν τυρί Έμενταλ (αστειάκι!). Κατά μήκος του επαρχιακού δικτύου (και όχι μόνο) υπάρχουν τόνοι σκουπιδιών. Το “Όχι σκουπίδια σε θάλασσες και ακτές” γιατί δεν γίνεται “Όχι σκουπίδια στο περιβάλλον”??
    5. Τα πωλητήρια των μουσείων περιορίζονται σε πανάκριβα μουσειακά αντίγραφα, ενώ θα μπορούσαν να διαθέτουν πληθώρα αναμνηστικών αλλά και εκδόσεων αποκομίζοντας μεγάλα κέρδη. Να σας θυμίσω ότι τα μεγάλα μουσεία της Ευρώπης διαθέτουν καταστήματα, εστιατόρια και χώρους που διευκολύνουν τους επισκέπτες.
    6. Στο εξωτερικό,σχεδόν παντού, οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν το εισιτήριό τους και με πιστωτική κάρτα. Αλοίμονο αν ξεμείνεις από ρευστό στην Ελλάδα.
    7. Συμπαθή αδέσποτα τετράποδα σε όλους τους αρχαιολογικούς χώρους, πολλές φορές σκελετωμένα, δημιουργούν κάκιστη εικόνα στους επισκέπτες.
    8. Λείπουν από πολλούς αρχαιολογικούς χώρους χάρτες, κατόψεις και πληροφοριακό υλικό.
    9. Τα τουριστικά λεωφορεία είναι σε πολλες περιοχές υπό διωγμό. Συχνά, στα πάρκινγκ που τους διατίθενται σταθμεύουν ΙΧ αυτοκίνητα (τραγικό παράδειγμα η Θεσσαλονίκη), ενώ θα έπρεπε να απολαμβάνουν διευκολύνσεις.
    10. Λιμάνια και γενικά τερματικοί σταθμοί τρένων και λεωφορείων είναι σαν παράγκες. Ωστόσο, αποτελούν την είσοδο στην χώρα μας, την πρώτη εικόνα που αποκομίζει ο επισκέπτης… και είναι απαράδεκτη!!
    11. Καμαρώνουμε για την πολιτιστική μας κληρονομιά. Ωστόσο ο επισκέπτης την γνωρίζει μόνο από μπλουζάκια που αγοράζει σε καταστήματα με αναμνηστικά. Δεν υπάρχουν παραστάσεις αρχαίου δράματος, αλλά ούτε και ανοιχτές εκδηλώσεις με παραδοσιακούς χορούς και δρώμενα. Πόσο δύσκολο είναι, άραγε, να πωλούνται στα μουσεία και στους αρχαιολογικούς χώρους μεταφρασμένες η αρχαία γραμματεία και λογοτεχνία??
    12. Η Ελλάδα θα έπρεπε να αποτελεί το παγκόσμιο κέντρο Φιλοσοφικών Σπουδών. Υποθέτω ότι είναι πιο εύκολο να λέμε απλά το αναμασημμένο “όταν εμείς δημιουργούσαμε πολιτισμό, οι άλλοι ζούσαν σαν πίθηκοι στα δέντρα”.
    13. Σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, κοντά σε αρχαιολογικούς χώρους υπάρχουν καταστήματα που προωθούν τοπικά γεωργικά προϊόντα. Εμείς παραμένουμε φοβικοί και σοβαροφανείς. Πόσο δύσκολο είναι να κατασκευαστούν καλαίσθητα ξύλινα στέγαστρα όπου κάθε περιοχή θα προβάλει τα προϊόντα της σε ελκυστικές συσκευασίες και με έντυπο υλικό.
    14. Είναι αδιανόητο στα περισσότερα ξενοδοχεία να μην υπάρχουν στο πρωινό ελιές και τυρί φέτα. Στην Τουρκία τα πρωινά περιλαμβάνουν τουλάχιστον δύο με τρία είδη ελιάς. Εδώ επιμένουμε στο ξενικό κίτρινο τυρί, ενώ η αγαπημένη ελληνική φέτα είναι ανύπαρκτη.
    15. Στις χώρες που σέβονται την τουριστική τους βιομηχανία, όσοι εργάζονται στην εστίαση είναι υποχρεωμένοι να έχουν ανάλογη αμφίεση (να θυμίσω ότι στην Αυστρία φορούν με καμάρι την παραδοσιακή τους φορεσιά) και να είναι καθαροί. Στην χώρα μας, στις πλείστες των περιπτώσεων, απουσιάζει η σωστή αμφίεση και η απαραίτητη εκπαίδευση, για να μην αναφερθώ σε ανύπαρκτους κανόνες υγιεινής.
    16. Τέλος, για να μην γίνομαι κουραστική, έως πότε η πολιτεία, και ειδικά το Υπουργείο Τουρισμού, θα απαξιώνει τους επαγγελματίες της βαριάς βιομηχανίας αυτού του τόπου?? Η υπόλοιπη Ευρώπη στοχεύει στην εξειδίκευση και στην συνεχή εκπαίδευση όσων εμπλέκονται στην τουριστική βιομηχανία. Στην χώρα μας παρατηρείται διαρκής υποβάθμιση. Γίναμε οι φτηνιάρηδες του τουρισμού. Οι φτωχούληδες που περιμένουν τους τουρίστες να φάνε μια χωριάτικη και να πληρώσουν ένα εισιτήριο στους αρχαιολογικούς χώρους.
    Ως ξεναγός εδώ και είκοσι πέντε χρόνια, θα περίμενα η χώρα μου να με αναβαθμίσει και όχι να με υποβαθμίσει με τον χειρότερο τρόπο. Θα ήθελα να μου προσφέρει προστασία και να αναδείξει το επάγγελμά μου (και ΟΛΩΝ όσων εμπλέκονται με την τουριστική βιομηχανία). Θα ήθελα, όταν η κυρία Κεφαλογιάννη ταξιδεύει στο εξωτερικό να είναι σε θέση να δώσει έμφαση στις δυνατότητες της χώρας μου, στην άρτια εκπαίδευση και στον επαγγελματισμό του έμψυχου δυναμικού που απασχολείται στον τουρισμό. Και βέβαια, θα ήθελα η κυρία Κεφαλογιάννη να λάβει υπόψη της ότι πολύ πριν η ίδια ασχοληθεί με το κεφάλαιο Τουρισμός, χιλιάδες επαγγελματίες ζυμώθηκαν στο χώρο αυτό και η πείρα τους θα της είναι πολύτιμη. ΑΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ !!

    Κλείνοντας, θα ήθελα να επισημάνω ότι όλες οι παραπάνω προτάσεις είναι πανεύκολο να πραγματοποιηθούν. Πριν ανατρέξουμε στις αγορές για πελάτες, ας νοικοκυρέψουμε λίγο τα του οίκου μας!!
    Ευχαριστώ για τον χώρο και τον χρόνο
    Μαρία Παπαδοπούλου
    Ξεναγός

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.