Αρχική Αεροπορικά Νέα Βράβευση της Lufthansa για το περιβάλλον από το περιοδικό Airline Business

Βράβευση της Lufthansa για το περιβάλλον από το περιοδικό Airline Business

Ο Όμιλος Lufthansa επιβραβεύεται για το έργο του στη χρήση βιοκαυσίμων
Η Lufthansa κέρδισε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Περιβάλλον» στα πλαίσια των  Strategy Awards που απονέμονται από το διακεκριμένο βρετανικό περιοδικό «Airline Business». Το βραβείο απονεμήθηκε στον Όμιλο κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που διοργανώθηκε από το περιοδικό, στο Honorable Society Lincoln’s Inn στο Λονδίνο, στις 8 Ιουλίου 2012.
Το σώμα των ανεξάρτητων κριτών που αποτελούνταν από έγκριτους ειδικούς της βιομηχανίας δήλωσε ότι το βραβείο απονεμήθηκε στη Lufthansa ιδιαίτερα για τον πρωτοπόρο ρόλο της στη δοκιμή και την εφαρμογή βιοσυνθετικών καυσίμων στην αεροπορική βιομηχανία.
Η Lufthansa, ως η πρώτη αεροπορική εταιρία παγκοσμίως, διεξήγαγε μακροχρόνιες δοκιμές με βιοκαύσιμα σε προγραμματισμένες πτήσεις το 2011. Στα πλαίσια του ερευνητικού προγράμματος «burnFAIR», η εταιρία πραγματοποιούσε οκτώ πτήσεις καθημερινά μεταξύ Αμβούργου και Φρανκφούρτης με αεροσκάφος Airbus A321, με κινητήρα που τροφοδοτούνταν κατά το ήμισυ από μείγμα βιοκαυσίμων και συμβατικών καυσίμων. Συμπερασματικά, οι δοκιμές απέδειξαν ότι τα βιοκαύσιμα μπορούν, όπως είναι αναμενόμενο, να χρησιμοποιηθούν χωρίς προβλήματα στις πτητικές επιχειρήσεις. Μετά τις επιτυχείς δοκιμές, στόχος είναι η συμβατότητα, η διαθεσιμότητα, η βιωσιμότητα και η πιστοποίηση των πρώτων υλών βιοκαυσίμων.
Παραλαμβάνοντας το βραβείο εκ μέρους του Ομίλου, ο Joachim Buse, Lufthansa Vice President Aviation, δήλωσε τα εξής: “Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με αυτή τη διάκριση και θα συνεχίσουμε σταθερά την πορεία αυτή. Η βιοσυνθετική κηροζίνη έχει, με επιτυχία, περάσει αυστηρές διαδικασίες ελέγχου και έχει αποδείξει την καταλληλότητά της για καθημερινή χρήση.”
Ο Όμιλος Lufthansa αποδεικνύει την ευθύνη του απέναντι στο κλίμα και το περιβάλλον με τη συμμετοχή του σε ποικίλα προγράμματα. Αυτά περιλαμβάνουν τις προσπάθειές του για βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων μέσω εκσυγχρονισμού του στόλου και αποτελεσματικότερου σχεδιασμού προγράμματος πτήσεων, καθώς και την υποστήριξη διάφορων προγραμμάτων κλιματικής προστασίας, ή την εφαρμογή μελετών που αφορούν στην ηλεκτροκίνηση. Ο Όμιλος Lufthansa παρουσιάζει επίσης την εταιρική κοινωνική ευθύνη του με χιλιάδες δράσεις, όπως την αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας σε περιοχές που έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές.
Άλλος ένας τομέας στον οποίο η Lufthansa εφαρμόζει προγράμματα κοινωνικής δράσης είναι η υποστήριξη πρωτοβουλιών για την προστασία επαπειλούμενων ειδών. Το εύρος και η έκταση της περιβαλλοντικής δέσμευσης του Ομίλου επιβραβεύτηκαν στις 21 Ιουνίου 2012, με το Βραβείο  Eco-Aviation από το Αμερικανικό περιοδικό Air Transport World.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.