Αρχική Sports 4ο Ράλλυ Σπριντ Πτολεμαΐδας – Μια δύσκολη αγωνιστική χρονιά «έκλεισε»

4ο Ράλλυ Σπριντ Πτολεμαΐδας – Μια δύσκολη αγωνιστική χρονιά «έκλεισε»

Τέλος καλό, όλα καλά;
Μια δύσκολη αγωνιστική χρονιά «έκλεισε» με την Αυτοκινητιστική Λέσχη Πτολεμαΐδας να διοργανώνει στις 29 και 30 Οκτωβρίου, το 4ο Ράλλυ Σπριντ Πτολεμαΐδας,  τον τελευταίο αγώνα του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος.  Μια δύσκολη χρονιά, η οποία άγγιξε διοργανώτριες λέσχες, αγωνιζόμενους αλλά και θεατές. Δεδομένων όλων αυτών των δυσκολιών, η επιλογή της Α.Λ.Π. να καλύψει όχι μόνο την διαμονή και την διατροφή των πληρωμάτων αλλά να δώσει και χρηματικά έπαθλα στους τρεις πρώτους νικητές κάθε κατηγορίας, αποδείχθηκε καταλυτική.
Η αρχή του τέλους δόθηκε το Σάββατο 29 Οκτωβρίου, στις εγκαταστάσεις της Mercedes Benz Κουρτίδης, όπου και διεξήχθη ο Τεχνικός Έλεγχος ο οποίος άρχισε στις 14:00 και ολοκληρώθηκε στις 18:00 με τα 45 από τα 47 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή να «παίρνουν» το πράσινο φως. Απόντες οι Μανωλόπουλος – Μανωλόπουλος με Renault 5T Maxi και οι Πολίτο – Τσιφάκι με Datsun 510.  Στη συνέχεια έγινε η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα, σε κεντρικό δρόμο της πόλης, με το πλήθος σχεδόν να κλείνει την δίοδο των αγωνιστικών, χειροκροτώντας και επευφημώντας τα πληρώματα. Παρών η δημοτική αλλά και αστυνομική αρχή της πόλης, κάτι που δεν αποτέλεσε έκπληξη καθώς η Α.Λ.Π. απολαμβάνει την πλήρη στήριξη  του δήμου σε όλες τις εκδηλώσεις της. Τέλος το παρών έδωσαν τα τοπικά Μ.Μ.Ε. βοηθώντας έτσι στην μέγιστη προβολή του αγώνα αλλά και συμβάλλοντας στην ανοικοδόμηση της αίγλης που απολάμβαναν παλαιοτέρα οι αγώνες αυτοκινήτου.
Πολύ σημαντική αν όχι η σημαντικότερη έγνοια της λέσχης ήταν οι καιρικές συνθήκες που θα επικρατούσαν την Κυριακή στα ορεινά όπου βρίσκεται η ειδική διαδρομή των 15 χλμ. και αυτό διότι οι μνήμες της περσινής χιονόπτωσης ήταν ακόμη νωπές. Η πρόγνωση για ηλιοφάνεια και υψηλές θερμοκρασίες έκανε τα πρόσωπα πολλών να χαμογελάσουν και το ξημέρωμα της Κυριακής  30 Οκτωβρίου βρήκε όλους τους εμπλεκόμενους στους πρόποδες του βουνού, να ετοιμάζονται για τον αγώνα, κάτω από τις αναζωογονητικές ακτίνες του ήλιου.  Δίπλα στην αψίδα εκκίνησης «στήθηκε» και το Ράδιο – TV του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. το οποίο ανέλαβε, μετά από πρόσκληση και φιλοξενία της Λέσχης, την ζωντανή αναμετάδοση του αγώνα με ήχο και εικόνα. Έτσι εξασφαλίστηκε η έγκυρη και έγκαιρη διαδικτυακή πληροφόρηση για όλους όσους ήθελαν… αλλά δεν μπόρεσαν.
Στα αγωνιστικά δρώμενα τα πράγματα δεν εξελίχθησαν τελικά σε μάχη καθώς τα φαβορί μπόρεσαν και επικράτησαν των υπολοίπων χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα. Έτσι στην μεγάλη κατηγορία των 2001 και άνω κ.εκ. επικράτησαν οι Σταφυλοπάτης – Στέργιουλας με Opel Astra OPC, έναντι των Περήφανο – Αθανασιάδη με Ford Sierra Cosworth και των Μπατσάρα – Μπέμπη με Mitsubishi Evo 8.
Στην κατηγορία από 1601 έως και 2000 κ.εκ. οι Παυλίδης – Κυρλαγκίτση «πέταξαν» προς τη νίκη αποδεικνύοντας πως  φασούλι – φασούλι γεμίζει το σακούλι . Όπου φασούλι τα αγωνιστικά χιλιόμετρα που έγιναν μέσα στην χρονιά με το Citroen DS3 και τη μεθοδικότητα με την οποία εργάστηκε το πλήρωμα. Δεύτεροι στην κατηγορία οι  Μπαλτούνης – Μέρμηγκα με Ford Escort MK II RS ενώ τρίτοι με 3 δευτερόλεπτα διαφορά τερμάτισαν  τα αδέρφια Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδης με Citroen ZX Kit Car.
Στην κατηγορία από 1401 έως και 1600 κ.εκ. κυριάρχησαν όπως και πέρσι οι Παπαναστασίου  – Αγγελής με Citroen Saxo VTS.  Μεγάλη μάχη για την δεύτερη θέση δόθηκε από τους  πρωτοεμφανιζόμενους Μπαλάτσιο – Ζέλιο και Δημητρίου – Δημητρίου με Peugeot 106 S16 αμφότεροι,  με τους πρώτους να επικρατούν με δύο δευτερόλεπτα διαφορά.
Στην κατηγορία έως 1400 κ.εκ. οι “Pazonen” – Κούγιας με Toyta Yaris κέρδισαν την κατηγορία χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα. Αντίθετα η μάχη για την δεύτερη θέση ανέδειξε νικητές με διαφορά 0.33 δευτερόλεπτα τους Καλύβα – Ψαρράκου με Toyota Starlet  έναντι των Λεσιώτη – Αυφαντή με Peugeot 106 Rally.
Ο αγώνας είχε και τα απρόοπτα του, καθώς στο πρώτο σκέλος ο Αλυτάρχης αναγκάστηκε να διακόψει τον αγώνα λόγω εξόδου των Κωτσίδη – Ναλμπάντη με Renault Clio Ragnotti  και την εγκατάλειψη των Λάκη – Τριανταφυλλίδη από σπασμένο μοτέρ του Opel Manta. Στην μια ώρα καθυστέρησης λόγο της διακοπής, προστέθηκαν και δύο ώρες καθυστέρησης μετά το τέλος του αγώνα, λόγω τεχνικών προβλημάτων στην οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων. Έτσι η απονομή των κυπέλλων αλλά και των χρηματικών  επάθλων έγινε με μεγάλη καθυστέρηση στην κεντρική πλατεία του χωριού  Βλάστη στις 18:30. Ένα μπράβο στα πληρώματα που άντεξαν το κρύο και  την αναμονή αλλά και στην δημοτική αρχή της Πτολεμαΐδας που περίμενε υπομονετικά για να κάνει τις απονομές στους αγωνιζόμενους.
 Οπότε, τέλος καλά όλα καλά;  Η απάντηση είναι και ναι και όχι. Η Πτολεμαΐδα κλήθηκε να διοργανώσει τον τελευταίο αγώνα του Κυπέλλου βορείου Ελλάδος κάτω από τις πλέον αντίξοες συνθήκες. Παρά ταύτα η λέσχη προσπάθησε και κατάφερε όχι μόνο να συγκεντρώσει 47 συμμετοχές αλλά να δώσει και σημαντικές παροχές. Όλα αυτά με την αμέριστη βοήθεια του Δήμου Πτολεμαΐδας, της Δ.Ε.Η. ως μέγα χορηγού, πολλών μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων της πόλης, των τοπικών  Μ.Μ.Ε. αλλά και του κόσμου, που κατέκλυσε το βουνό.  Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός στην Ελλάδα μας αφορά όλους, η Α.Λ.Π. απέδειξε πως  όλοι μαζί μπορούμε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.