Αρχική Τεχνολογία Πώς η Airbnb αύξησε τις διανυκτερεύσεις σε περισσότερες από 2 εκατομμύρια νύχτες

Πώς η Airbnb αύξησε τις διανυκτερεύσεις σε περισσότερες από 2 εκατομμύρια νύχτες

Λεπτομερής ανάλυση της Google  η οποία εξηγεί πώς η Airbnb αύξησε τον αριθμό των διανυκτερεύσεων από 800.000 σε δύο εκατομμύρια με τη βοήθεια του μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο, προβολή στη Google, και TrueView video ads στο YouTube.

Η συγκεκριμένη μελέτη σκοπό έχει να υπογραμμίσει ότι η online διαφήμιση παίζει όλο και σημαντικότερο ρόλο στο μάρκετινγκ.

 

 

How Airbnb grow to over 2m nights booked with a little help from Google

Google has shared a case study featuring Airbnb. The detailed analysis explains how Airbnb increased the number of nights booked from 800,000 to two million with help from remarketing on the Google Display Network and TrueView video ads on YouTube.

The case study is one of the several ones which Google has chosen to underline that online display advertising is playing an increasingly important role in the marketing mix. “To make it work, they (advertisers) tapped into a robust display advertising toolbox and applied targeting, creative, measurement and optimisation solutions that made the most sense for their campaign objective,” stated Google.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.