Home Αεροπορικά Νέα Στα επίπεδα του 2009 η επιβατική κίνηση στο α΄ εξάμηνο του έτους

Στα επίπεδα του 2009 η επιβατική κίνηση στο α΄ εξάμηνο του έτους

Στα επίπεδα του 2009 (+0,1%) η επιβατική κίνηση, με 7,2 εκ. επιβάτες στο α΄ εξάμηνο του έτους

Νέο πακέτο κινήτρων προς τις αεροπορικές εταιρείες

Με 7,2 εκατομμύρια επιβάτες (+0,1%), η κίνηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών διατηρήθηκε στα επίπεδα του 2009 κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου, παρά τη μείωση του αριθμού των πτήσεων κατά 3,5% που οφείλεται κυρίως στην εξέλιξη του β΄ τριμήνου. Δεδομένης της συγκυρίας, η ικανοποιητική αυτή επίδοση διατήρησε το αεροδρόμιο της Αθήνας στον ευρωπαϊκό μέσο όρο*, τόσο σε ό,τι αφορά την επιβατική κίνηση (ευρωπαϊκός μέσος όρος -0,3%) όσο και τις πτήσεις (ευρωπαϊκός μέσος όρος -3,8%).Αναλυτικά, η διεθνής επιβατική κίνηση σημείωσε μικρή αύξηση 0,4% σε σύγκριση με το περυσινό α΄ εξάμηνο (4,5 εκ. επιβάτες), ενώ η αγορά εσωτερικού υποχώρησε ελαφρά κατά -0,4% (2,8 εκ. επιβάτες).  Η οριακή αυτή μεταβολή σημειώθηκε παρά την υποχώρηση που σημείωσαν κατά το αρνητικό β’ τρίμηνο και οι δύο αγορές και κυρίως εκείνη του εσωτερικού. Ως προς την εξέλιξη των διεθνών γεωγραφικών αγορών, σημαντική αύξηση κατέγραψαν η Μέση Ανατολή με +18% και η Ασία με +4%.

Νέο πακέτο αναπτυξιακών κινήτρων υποστήριξης των αεροπορικών εταιρειών

Με στόχο τη στήριξη των αεροπορικών εταιρειών στις αναπτυξιακές προσπάθειές τους, η εταιρεία αεροδρομίου έχει «παγώσει» για το 2010 όλες τις αεροναυτιλιακές χρεώσεις της. Επιπλέον, σε συνέχεια των αρνητικών επιδόσεων της κίνησης του β΄ τριμήνου, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών προχώρησε στο σχεδιασμό ενός νέου πακέτου αναπτυξιακών κινήτρων:

Α.   εποχικό οικονομικό κίνητρο για τις εταιρείες που παρουσιάζουν ανάπτυξη επιβατικής κίνησης,  με ισχύ έως και τον Οκτώβριο 2010

Β.    πρόσβαση σε νέα διευρυμένη βάση δεδομένων καθώς και πρόσθετα εργαλεία έρευνας, ώστε οι αεροπορικές εταιρείες να μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους στην ελληνική αγορά πιο άμεσα και αποτελεσματικά

Για την εξέλιξη της κίνησης του πρώτου εξαμήνου και τη συνεργασία του αεροδρομίου με τις αεροπορικές εταιρείες, ο Γενικός Διευθυντής του ΔΑΑ, κ. Γιάννης Παράσχης, δήλωσε: «Η συνολική κίνηση της περιόδου Ιανουαρίου – Ιουνίου συγκρατήθηκε στα επίπεδα του 2009 κυρίως χάρη στην ισχυρή δυναμική του πρώτου τριμήνου, διατηρώντας το αεροδρόμιο μας πάνω από το μέσο όρο των μεγάλων ευρωπαϊκών αεροδρομίων. Ωστόσο, οι πτωτικές τάσεις που ξεκίνησαν το δεύτερο τρίμηνο και οφείλονται κυρίως στην αγορά του εσωτερικού, είναι ενδεικτικές των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας τη χρονιά που διανύουμε. Ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις της σημερινής συγκυρίας, στηρίζουμε την αναπτυξιακή προσπάθεια των αεροπορικών εταιρειών, με πνεύμα συνεργασίας, ορθό σχεδιασμό και νέες πρωτοβουλίες.»

Με 7,2 εκατομμύρια επιβάτες (+0,1%), η κίνηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών διατηρήθηκε στα επίπεδα του 2009 κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου, παρά τη μείωση του αριθμού των πτήσεων κατά 3,5% που οφείλεται κυρίως στην εξέλιξη του β΄ τριμήνου. Δεδομένης της συγκυρίας, η ικανοποιητική αυτή επίδοση διατήρησε το αεροδρόμιο της Αθήνας στον ευρωπαϊκό μέσο όρο*, τόσο σε ό,τι αφορά την επιβατική κίνηση (ευρωπαϊκός μέσος όρος -0,3%) όσο και τις πτήσεις (ευρωπαϊκός μέσος όρος -3,8%).

Αναλυτικά, η διεθνής επιβατική κίνηση σημείωσε μικρή αύξηση 0,4% σε σύγκριση με το περυσινό α΄ εξάμηνο (4,5 εκ. επιβάτες), ενώ η αγορά εσωτερικού υποχώρησε ελαφρά κατά -0,4% (2,8 εκ. επιβάτες).  Η οριακή αυτή μεταβολή σημειώθηκε παρά την υποχώρηση που σημείωσαν κατά το αρνητικό β’ τρίμηνο και οι δύο αγορές και κυρίως εκείνη του εσωτερικού. Ως προς την εξέλιξη των διεθνών γεωγραφικών αγορών, σημαντική αύξηση κατέγραψαν η Μέση Ανατολή με +18% και η Ασία με +4%.

Νέο πακέτο αναπτυξιακών κινήτρων υποστήριξης των αεροπορικών εταιρειών

Με στόχο τη στήριξη των αεροπορικών εταιρειών στις αναπτυξιακές προσπάθειές τους, η εταιρεία αεροδρομίου έχει «παγώσει» για το 2010 όλες τις αεροναυτιλιακές χρεώσεις της. Επιπλέον, σε συνέχεια των αρνητικών επιδόσεων της κίνησης του β΄ τριμήνου, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών προχώρησε στο σχεδιασμό ενός νέου πακέτου αναπτυξιακών κινήτρων:

Α. εποχικό οικονομικό κίνητρο για τις εταιρείες που παρουσιάζουν ανάπτυξη επιβατικής κίνησης,  με ισχύ έως και τον Οκτώβριο 2010

Β.    πρόσβαση σε νέα διευρυμένη βάση δεδομένων καθώς και πρόσθετα εργαλεία έρευνας, ώστε οι αεροπορικές εταιρείες να μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους στην ελληνική αγορά πιο άμεσα και αποτελεσματικά

Για την εξέλιξη της κίνησης του πρώτου εξαμήνου και τη συνεργασία του αεροδρομίου με τις αεροπορικές εταιρείες, ο Γενικός Διευθυντής του ΔΑΑ, κ. Γιάννης Παράσχης, δήλωσε: «Η συνολική κίνηση της περιόδου Ιανουαρίου – Ιουνίου συγκρατήθηκε στα επίπεδα του 2009 κυρίως χάρη στην ισχυρή δυναμική του πρώτου τριμήνου, διατηρώντας το αεροδρόμιο μας πάνω από το μέσο όρο των μεγάλων ευρωπαϊκών αεροδρομίων. Ωστόσο, οι πτωτικές τάσεις που ξεκίνησαν το δεύτερο τρίμηνο και οφείλονται κυρίως στην αγορά του εσωτερικού, είναι ενδεικτικές των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας τη χρονιά που διανύουμε. Ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις της σημερινής συγκυρίας, στηρίζουμε την αναπτυξιακή προσπάθεια των αεροπορικών εταιρειών, με πνεύμα συνεργασίας, ορθό σχεδιασμό και νέες πρωτοβουλίες.»

Greek Island Domestic Sea Schedules / Ferry Schedules

1 COMMENT

  1. Κύριε Γιώργο Παπανδρέου
    Πρωθυπουργέ της Ελλάδας
    και Υπουργέ Εξωτερικών, προϊστάμενε των διπλωματών

    Γιατί υποχωρήσατε και αφήσατε ατιμώρητους τους θρασύτατους διπλωμάτες σας που αφού παρκάριζαν επί μία πενταετία παράνομα τα αυτοκίνητά τους στη Νέα Υόρκη και πέταγαν στα σκουπίδια τις κλήσεις του Δημάρχου της Νέας Υόρκης, υποχρέωσαν την ελληνική κυβέρνηση να πληρώσει τους λογαριασμούς τους, συνολικού ύψους 530.131 δολαρίων.

    Κύριε Παπανδρέου, απαιτούμε να δώσετε στη δημοσιότητα τα ονόματα των διπλωματών που παρανόμησαν και επιβάρυναν το δημόσιο προϋπολογισμό του Κράτους με τους απλήρωτους λογαριασμούς τους, που τελικά, υποχρεώθηκαν να πληρώσουν οι μαλάκες Έλληνες φορολογούμενοι, μέσω της Εφορίας.

    Ποιοι ακριβώς ήσαν οι διπλωμάτες αυτοί, ποια είναι τα ονοματεπώνυμά τους και τι αξιώματα έχουν σήμερα στο Υπουργείο Εξωτερικών και στις Αρχές της Εξωτερικής Υπηρεσίας του ΥΠΕΞ; Εξακολουθούν να παρκάρουν παράνομα στο νέο πόστο τους στο εξωτερικό, μια και δεν έπαθαν τίποτα;

    Ποιο είναι το όνομα του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εξωτερικών που με την υπογραφή του έδωσε την άδεια να πληρώσει το Ελληνικό Δημόσιο τα πρόστιμα και συγχρόνως να μην καταλογιστούν αυτά στους διπλωμάτες που παρανόμησαν;

    Ποια είναι τα ονόματα των μελών του Συμβουλίου του Υπουργείου Εξωτερικών που αποφάσισαν να μην πληρώσουν τα πρόστιμά τους οι διπλωμάτες που παρανόμησαν, αλλά να τα πληρώσουν οι μαλάκες Έλληνες φορολογούμενοι, επειδή οι διπλωμάτες ήσαν «καλών οικογενειών», με εγγυημένα καλά πόστα και εγγυημένη καλή καριέρα;

    Μήπως κύριε Παπανδρέου, ανάμεσα στους διπλωμάτες που πάρκαραν παράνομα και έσκιζαν τις κλήσεις του Δημάρχου, «επειδή ήσαν διπλωμάτες», υπάρχουν και ονόματα σημερινών συνδικαλιστών που επιμένουν να σας πείσουν ότι δεν πρέπει να τους φορολογείτε για τις 6.000 – 9.000 Ευρώ που παίρνουν ως επίδομα εξωτερικού, πέρα από το μισθό και τις πληρωμένες από το δημόσιο Πρεσβευτικές ή Προξενικές κατοικίες τους στο εξωτερικό;

    Αληθεύει κύριε Παπανδρέου ή όχι το δημοσίευμα της ιστοσελίδας ο Δραγουμάνος (http://e-dragoumanos.gr/?cat=2200 )July 26th, 2010 by admin «..Τελικά με μεθόδους «ψυχολογικού πολέμου» και κρυψίνοιας, την Παρασκευή που πέρασε, ο υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου πέρασε διάταξη νόμου με την οποία αίρει προηγούμενη απόφασή του με την οποία φορολογούσε βαριά τους τοποθετημένους στο εξωτερικό υπαλλήλους του υπουργείου Εξωτερικών. Χάρτη στην διάταξη αυτή το 50% των εισοδημάτων αλλοδαπής όπως και τα επιδόματα τέκνων και κατοικίας δεν φορολογούνται αλλά μόνο το υπόλοιπο μισό του εισοδήματος αλλοδαπής…»

    (Βλ. και δημοσίευμα της εφημερίδας Η ΑΥΓΗ στο http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=478841)

    530.131 δολάρια για παράνομη στάθμευση των διπλωματών μας στη Νέα Υόρκη!

    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/07/2009

    Πόσα πρόστιμα για παράνομο παρκάρισμα συγκέντρωσαν οι Έλληνες διπλωμάτες στη Νέα Υόρκη την τελευταία πενταετία; Μη κουράζεστε, διότι αποκλείεται να προβλέψετε πως το ποσό έφτασε τα 530.000 δολάρια! Και όμως, αυτό ακριβώς συνέβη. Ένα καλογραμμένο ρεπορτάζ για αυτήν τη λίαν ενδιαφέρουσα περιπέτεια κυκλοφορεί στο διαδίκτυο. Έφτασε στην κόρη μου, και αυτή το έκανε επισύναψη στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση. Επειδή μου φαινόταν σχεδόν απίστευτο, επικοινώνησα με το υπουργείο Εξωτερικών όπου μου επιβεβαίωσαν το γεγονός!
    Έχουμε και λέμε λοιπόν. Οι Έλληνες διπλωμάτες επικαλούμενοι την ιδιότητά τους, και τις ελληνικές συνήθειες, πάρκαραν στη Νέα Υόρκη όπου τους βόλευε. Εισέπρατταν τις κλίσεις και δεν αναρωτήθηκαν γιατί οι αστυνομικοί της πόλης επιμένουν να κόβουν κλίσεις αν και βλέπουν πως οι πινακίδες των οχημάτων τους σημειώνουν πως ανήκουν σε μέλη διπλωματικών αποστολών. Τελικά, όπως προαναφέραμε, συγκεντρώθηκε το ποσόν των 530.131 δολαρίων, όπως μας ενημέρωσε το υπουργείο Εξωτερικών.

    Ο δήμος της Νέας Υόρκης έστειλε τον λογαριασμό στα γραφεία της μονίμου αντιπροσωπείας μας στον ΟΗΕ και απαίτησε την εξόφληση του ποσού. Στο ΥΠΕΞ θεώρησαν πως η διπλωματική ιδιότητα θα τους προστατεύσει από την απαίτηση του δημάρχου. Αδιαφόρησαν. Ο δήμος της Νέας Υόρκης ζήτησε τη μεσολάβηση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για να πληρωθούν τα πρόστιμα αλλά οι δικοί μας κωλυσιεργούσαν. Τα πήραν στο κρανίο οι Αμερικανοί και αποφάσισαν να αντιδράσουν δυναμικά. Έτσι το αμερικανικό πεντάγωνο ειδοποίησε το ΥΠΕΞ πως περικόπτει τις υποτροφίες προς τους αξιωματικούς του Ελληνικού Στρατού στο ύψος του προστίμου, το οποίο θα αποδώσει αυτό στο δήμο της Νέας Υόρκης.

    Η εξέλιξη αυτή μύριζε σκάνδαλο και το ΥΠΕΞ αποφάσισε να συμμορφωθεί. Όχι, δεν απαίτησε από τους παραβάτες διπλωμάτες μας να καταβάλουν τα πρόστιμα. Τα πρόστιμα πληρώθηκαν από τον προϋπολογισμό του υπουργείου και μάλιστα, όπως μας πληροφόρησε το γραφείο Τύπου του ΥΠΕΞ, ο δήμος της Νέας Υόρκης τους έκανε έκπτωση 40% επειδή πλήρωσαν “κας”. Το τελικό ποσό που καταβάλαμε ήταν 320.000 δολάρια. Καταλάβατε, κ. Παπαθανασίου; Δώσαμε, δώσαμε!
    Δ. ΧΡΗΣΤΟΥ

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here